Help! Wie herkent dit?

Ik heb van week tot 6 tot week 13 bloedverlies gehad. Ik maakte me elke keer enorm zorgen en kreeg daarom ook elke keer een echo om te checken of alles goed was.. 

De verloskundige gaf aan dat het 50/50 was hoe het af zou lopen.
Ik had elke keer ook rood bloedverlies, en ook krampen. Uiteindeljk bleek ik een hematoom te hebben, daardoor verloor ik bloed. Deze is dichgedrukt door het groeien van de baby. 

Ondertussen ben ik 26 weken happy zwanger!

Hey hallo,
Heel herkenbaar je verhaal. Ik heb ook steeds bloed verloren, zelfs zoveel dat ik in eerste instantie dacht dat ik gewoon menstrueerde. Dit bleek alleen geen menstruatie week te zijn, ik bleek zwanger. Na een positieve test de verloskundige gesproken en zij wist mij gerust te stellen dat het vaker voorkomt.
Afgelopen week weer een bloeding, super spannend, vandaag Mn aller eerste echo gehad..... super zenuwachtig was ik maar geljkkkg kregen wij goed nieuws, 9 weken zwanger! En het zag er super uit...... 
Waar Mn bloedingen vandaan komen zo af en toe is nog steeds de vraag.... maar dit is dus ook het bewijs dat niet elke bloeding duidt op een miskraam.
Ik hoop dat je hier een beetje door gerust gesteld wordt! 
Liefs, Marissa 

Wat een onzekerheid is het in het begin hè. Mijn tip, voor nu en/of later, zorg dat je een VK hebt waar je je prettig bij voelt. Het is zo belangrijk dat ze je gerust stellen op het moment dat je daar behoefte bij hebt. Ik weet niet of je de keuze hebt (of er meerdere bij je in de buurt zitten) maar overstappen is echt niet gek. 
Mocht je niet kunnen afwachten dan zou ik een vroege echo aanvragen. Dat kan al bij 6 weken. Ik heb twee miskramen gehad en het is echt fijn als je dan wat duidelijkheid hebt. 

Terug
Bovenaan