Help! Wie wil mijn man lenen totdat ik ga bevallen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

zoals je al hebt kunnen lezen krijg ik de zenuwen van mijn man. Je zou denken dat hij inmiddels wel is gewend aan het vader worden. Bij elk krampje dat ik heb schiet hij in de stres en hij slaapt al nachten niet meer, vanwege de zenuwen. Hij heeft overal spierpijn en enorme hoofdpijn omdat hij zo gespannen is. En dat allemaal voor de bevalling en geboorte. Ik snap steeds beter waarom vrouwen in verwachting zijn en mannen niet. Op zijn werk belt hij diverse malen per dag om te kijken hoe het gaat. Het is echt een schat, maar ik heb de halve nacht wakker gelegen van zijn gedraai. Volgens mij slaap je beter met een pasgeboren baby in huis dan met een zenuwachtige man.

Bedankt dat ik hier mijn geklaag even kwijt kan. Lang leve het forum.

Groetjes van een erg vermoeide Marloes

ooh vreselijk (maar wel schattig aan de ene kant!!)

Ik denk (schat in) dat mijn mannetje er ook zo een is, hij baalt nu al als ik buikpijn of rugpijn heb en hij kan niets doen, word nog wat dan, ik moet nog 15 weken haha

Wat ik al zei aan de andere kant je hebt ook mannen die je wakker moet stompen terwijl je in je vruchtwater ligt en nog sjaggie zijn ook omdat je ze wakker maakt dus elk nadeel heeft een voordeel hij is in elk geval heel erg betrokken en dat telt ook he?

Laat hem anders eens lekker masseren (of doe het zelf als je nog zin hebt) om te ontspannen of dagje thermaal bad ofzo? even lekker niets doen en ontspannen!

Hoi Marloes

Hier is het heel anders.
Mijn man heeft het idee dat hij alles wel weet (na 2 kinderen).
Hij schiet wel in de stress als ik hem op het werk bel,maar verder is hij heel rustig.
Vanmorgen heel vroeg zijn waarschijnlijk mijn vliezen gebroken.Zometeen komt de vk om dat te controleren,want verder is er nog niets.Maar nu baalt hij dus dat er nog niets zeker is en alles is weer anders dan bij de vorige twee.

We wachten af wat de vk zegt.Dan voelt hij zich ook weer zekerder ,want ik ben toch zo onduidelijk .Hopelijk gaat de bevalling zo gewoon beginnen.

Groetjes Jes

Hoi Jes,

wat spannend allemaal zeg. Ik hoop echt voor je dat de bevalling begonnen is. Laat je nog even een berichtje achter als de verloskundige geweest is? Ik ga zeker voor je duimen.

Veel liefs van Marloes

Mijn vent was tot gisterennacht toe heel nuchter, zal allemaal wel houding.....

Nu ben ik dus gisteren met verlof gegaan en vanacht kreeg ik voor het eerst zwaar maagzuur. Ik er dus uit om even een Rennie te pakken en een extra kussen. Zegt ie vanochtend ineens...ik wil eigenlijk wel even je papieren en het telefoonnummer van je VK boven hebben liggen hoor!! Nou mijn oren klapperden allemaal..Ik zeg waar komt dat gvandaan...Zegt ie: Nu je met verlof bent gaat het wel erg snel hé.......

Ik vond het wel schattig hoor!!

Succes met je man Marloes!!

X Saskia

Hoi meiden,

Die tip van massage lijkt mij ook een prima plan. Misschien ontspant hij daarvan?

Maar een beetje spanning mag, want jullie hoeven niet meer zo lang.

Succes met jullie bevalling!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,

Vanessa

whahhaha mamatouriek,

ik was zelfs bang dat mijn man aambeien zou gaan krijgen van de bevalling zo leefde hij met me mee al die negen maanden .....ik ben blij dat het een geplande keisersnee werd

ene nee sorry ik hoef hem niet te lease van je ;-)

liefs en succes met hem

Ah die papastress
Ik herken het wel van mijn eigen man, bij de eerste.. Ben dan ook erg benieuwd hoe hij het nu gaat beleven, toenkon ik op het eind echt geen oei of au zeggen want hij had bij wijze van de verloskundige al gebeld....
Nou sterkte met je man en hopelijk laat hij je aankomende nacht wel weer een beetje slapen..
Gr sandra

Terug
Bovenaan