Help! Wie wil mijn man lenen totdat ik ga bevallen?

Hallo,

Eerlijk gezegd zou ik juist willen dat die van mij iets meer zou meeleven.
Ik ben nu 28 wkn zwanger van de derde en heb al erg veel harde buiken en krampen.
De verloskundige maakt zich daar zorgen over en ik moet veel rusten
(met 2 kinderen!). Ik ben daar best onzeker over maar mijn man zou me nooit even troosten of   erover praten ofzo. Als ik erover praat blijft hij vaak gewoon tv kijken,
en vraagt 3x "wat zeg je nou?". Beetje pijnlijk soms.
Maar ik kan me voorstellen dat het andere uiterste ook wel z'n nadelen heeft.
succes met alle mannen

groetjes Daan

He Marloes,

Vreselijk soms he die heren en idd dan is dit de juiste plek om je hart te luchten.Maar denk je niet dat hij stress heeft omdat je binnenkort moet bevallen?
Ik hoop dat hij snel weer (normaal)kan doen haha.

succes en geniet van de laatste lootjes.

lfs nice

hoi

Sorry hoor, maar ik moest best lachen toen ik je berichtje las.. En ook van de reacties die je hebt gekregen. Hahah. Het blijkt maar weer; vrouwen zijn gewoon het sterke geslacht! Best schattig van je man. Die van mij is niet zo, hij wil alles meemaken en voelen en leeft heel erg mee, maar wel op zijn eigen manier. Ik heb zwangerschapsischias en kan bijna niks meer. Maar mijn man heeft 2 banen op het moment dus wil ik hem ook niet te veel vragen. Soms moet het gewoon, maar dan is ie liever lui dan moe en krijg ik soms het idee dat hij nog echt niet begrijpt hoe het is om zwanger te zijn en ook nog beperkt in doen en laten. Uiteindelijk doet hij het wel, maar ik zou ook wel s willen zien dat hij dingen uit eigen intitiatief doet. Het is een lieverd hoor, maar hij reageert niet altijd als ik een krampje of pijntje heb zoals die van jou. Ik zou zeggen, wees blij met je mannetje! Hij leeft wel mee met jou en ookal is het soms een beetje erg, later zul je erom lachen!

Succes! groetjes marian

hoi meiden

ik ben (nog) niet zwanger, maar vind het wel leuk om al die verhalen met jullie mee te lezen. mannen je kan niet met maar zeker ook niet zonder ze
ik heb veel last van mijn darmen en heb dan erg pijn in mijn buik, als ik nu al zie hoe mijn man dan af en toe reageert (wanhopig wat moet ik nu doen)
ik moet nog maar zien hoe hij dat gaat doen als ik zwanger ben. en dan vooral de bevalling
nou we zullen zien

veel succes de laatste loodjes
groetjes happydays

Terug
Bovenaan