help wij hebben ook een namencrisis!!!!

ik vind maud ook veel mooier !!! jip doet mij steeds denken aan jip en janneke haha
succes bij t besllissen

ik zou ook voor maud gaan. Jip doet mij idd ook denken aan een jongensnaam, en natuurlijk aan jip & janneke.
maar, doe wat jullie gevoel is!
groetjes joy77

400% Maud! Jip vind ik echt een modenaam zoals bikkel en bloem. Dat gaat je kind niet leuk vinden hoor aangezien Jip en Janneke nog steeds erg populair zijn en tja Jip is dan toch echt het jongetje!

gr.ing

Ik vind Jasmijn er leuk bij passen maar dat vroeg je niet he
Merel&Maud klinkt wel lekker.
Merel&Jip iets minder.
Succes.
Groetjes mv Isabel

Hoi,

Ik vind Maud een leuke naam, maar Jip vind ik ook wel heel apart, maar klinkt minder met Merel als Merel en Maud, alleen idd oppassen met de post.

Ik zou zelf toch kiezen voor Jip omdat het wel apart is, en je dat twee verschillende voorletters hebt.
Succes met je keuze.

Liefs Kyrabella

Ik vind Moud er ook het beste bij passen, al  vind ik  Tess er ook leuk bij (idd handiger met de namen) maar dat vroeg je niet he??

Liefs Nika

ik zou voor Maud gaan. Het nadeel van een aparte naam is dat je kind er later zo uitspringt, ik heet zelf Jane   en krijg mijn leven lang al de vraag waar ik tarzan gelaten heb, zo afgezaagd en het is gewoon niet grappig meer na 31 jaar. Krijgt jou kind straks misschien steeds de vraag waar Janneke uithangt.

Terug
Bovenaan