Help willen jullie even meedenken ?

Ik was 16, 17 en 18 mei ongesteld. Precies 2 weken na de positieve ovulatietest.
Toen kreeg ik op cyclusdag 14 en 15 (29 en 30 mei) een heftige bloeding. Echt net zoveel als bij mijn menstruatie. Cyclusdag 16 had ik geen bloedverlies meer en cyclusdag 17 had ik een positieve ovulatietest. Ik vraag me af wat die bloeding was, of ik toen wel een eisprong hé gehad en of vandaag dan wel echt mijn nod is.

Heeft iemand van jullie ervaring met zo'n heftigr tussentijdse bloeding?
 
Je kan in het begin van je zwangerschap nog gewoon ongesteld worden. Sommige vrouwen hebben pas erg laat door dat ze zwanger zijn.
Maar een miskraam kan lijken op heftige ongesteldheid.
Geduld is een schone zaak.
 
Funnyfaye dat heb ik ook vaak meegemaakt maar dat was dit zeker niet nu. De bloeding kwam namelijk 13 dagen na mijn menstruatie, dus dan kan ik nog niet eens zwanger zijn. Dan heb ik normaal gesproken nog niet eens een eisprong gehad.
 
Ik had je bericht te snel gelezen denk ik, kan idd niet! Als je je ovulatie niet exact weet dan zou ik het niet weten verder
 
Ja je weet je ovulatie nooit exact tenzij ze dat in het ziekenhuis bijhouden natuurlijk. Ik weet wel wanneer mijn ovulatietest positief was. Dat was 14 dagen geleden. Maar iig bedankt, ik ga afwachten of ik vandaag of morgen ongesteld word. Ik denk het haast wel.
Ik heb alleen nog steeds geen idee wat dat voor bloeding was, maar daar kom ik ook nooit meer achter.
 
Ik lees op google dat je je bij een gekke bloeding even kunt laten informeren bij een huisarts, of sowieso als het nog een keer gebeurt.
 
Terug
Bovenaan