Help willen jullie even meedenken ?

Heb je recent nog een uitstrijkje gehad? Want bloedverlies kan ook van je baarmoedermond komen dus als je dat niet recent nog hebt laten verrichten is dat misschien nog goed om in je achterhoofd te houden
 
Funnyfaye ja ik heb toen mijn huisarts gebeld (omdat ik vorig jaar een eileiderontsteking heb gehad) en die zei dat ik even de gynaecoloog moest bellen. Dus naar het ziekenhuis gebeld en daar zeiden ze dat het waarschijnlijk niks ernstigs is en vaker voorkomt. Ik vond het maar een raar antwoord, maar ik begrijp ook dat ze niet iedereen met een tussentijdse bloeding gaan onderzoeken haha.
 
Ooh nog even wat info.. ik was deze maand begonnen met tarwekiemolie. Ik ben er ongeveer een week voor de eisprong mee begonnen. Zou dat die bloeding kunnen veroorzaken?
 
In tarwekiemolie zitten flinke hoeveelheden vitamine E. Te hoge dosering van vitamine E kan ervoor zorgen dat de samenklontering van bloedplaatjes geremd wordt en dat er door de lever minder (vitamine K afhankelijke) stollingsfactoren worden aangemaakt. Het kan dus zeker bijgedragen hebben. Maar het kan natuurlijk ook altijd net toeval zijn geweest ;-)
 
Oke dankje voor deze info! Ik ben toen ook meteen gestopt met tarwekiemolie. Ik hoop dat ik morgen ongesteld wordt. Dan zit ik 14 dagen na de positieve ovulatietest.
 
Gebruiker...37;

Maar, stel de bloeding kwam wel door de tarwekiemolie. Word ik dan wel ongesteld of wat dat het baarmoederslijmvlies al? Want het was echt veel helderrood bloed en ook stolsels.. dus ik heb geen idee waar ik dan in mijn cyclus zou zitten nu.
 
Dat durf ik niet te zeggen, ik weet niet of het ook invloed heeft op je cyclus of dat het er meer voor zorgt dat een kleine bloeding groter wordt omdat je bloedstolling dus minder goed werkt. Misschien had je een ovulatiebloeding die nu heftiger was door de tarwekiemolie. Maar dat is van mijn kant puur giswerk :) Ik hoop dat je snel weer zicht hebt op je cyclus
 
Terug
Bovenaan