help! ze kan zich geen minuut meer zelf vermaken

A

Anoniem

Guest
Nynke heeft na 2 minuten al weer genoeg van de box, het speelkleed, de kinderwagen, het campingbedje, haar zitzak en al haar speelgoed vindt ze ook maar saai.... behalve afstandbedieningen, pennen, telefoons enz... Help! Ik kan niks meer doen! Nu ligt ze ook te krijsen in de wagen naast me! Dus moet dit snel afmaken.

En ik kan haar niet lang meer dragen vanwege de gipsbroek, zitten kan ze ook niet vanwege de gipsbroek.... heeft iemand nog tips om haar bezig te houden!???

groetjes,
daphne

Oh jeetje, wat vervelend zeg. Ben bang dat als een baby zo n bui heeft, zij zich niet makkelijk laat afleiden. Maar ik denk even met je mee.

Yanick vindt sinds kort de spiegel in zijn box fantastisch. Soms zet ik nog de mobiel boven zijn hoofd aan. Daar is ie eigenlijk te groot voor want hij gaat enorm aan de speeltjes trekken, maar hij is er wel weer 10 minuutjes zoet mee. Verder kan hij een poos lang druk bezig zijn met een hydrofiele doek, op kauwen, omhoog houden, omlaag doen, over zijn hoofdje enzovoorts.

Als je vandaag verder niks moet, zou je ook een flink stuk met haar kunnen gaan wandelen. Is natuurlijk niet leuk als ze aan het krijsen is, maar misschien wordt ze van het gewiebel wel stil.

Heel veel succes met Nynke, en ik hoop dat ze snel haar draai weer vindt.

televisie aanzetten? wandelen?

ik ben wel eens met Berend gaan schommelen in de speeltuin...

sterkte

Of heel andere speeltjes geven dan normaal. Heb je geen oude afstandsbediening meer? Daar zijn onze kidneren allemaal nog zoet mee! (van 6mnd- 5 jaar!). Of een houtel lepel uit de keuken. Vindt Marieke nog wel eens leuk. Vooral als er dan nog zo'n touwtjw aan het uiteind zit. En dan nog een kliene pan erbij, kan ze lekker herrie schoppen. (Ben jij dan misschien weer niet zo blij mee....)

Sterkte!
Sabine

Hee Daphne,

Wat vervelend zeg dat zich zo slecht kan vermaken. Evi heeft ook zo'n periode gehad waarin niks goed was. Toen zat ze het liefst de hele dag aan me vast geplakt.
Heb niet echt tips voor je, volgens mij heb je al heel veel geprobeerd.
Ligt het ook aan het gips denk je?
Ik hoop dat je snel iets kunt vinden waarmee ze zich kan vermaken.

groetjes Sonja

Een nijntje of teletubbies-dvd?
Voor het raam zetten zodat ze naar buiten kan kijken?
Heb je niet nog boodschappen te doen in een winkelcentrum? Daar kijkt Esther altijd haar ogen uit. Als je toch nergens aan toekomt, is dat minder frustrerend dan naast een huilend kind zitten, vind ik altijd...
Buurmeisje charteren om je dochter te entertainen?
Tijdschriften laten scheuren?
Een onaangebroken zaks chips om mee te ritselen?
Babykoekje of rijstewafel laten eten?

Eeeehhhh...sorry, ik weet het ook niet!

Sterkte!

Eveline

Hoi Daphne

Ik heb ook niet veel meer tips dan dat de andere meiden al gegeven hebben.
Misschien nog een cd draaien met leuke kinderliedjes. dat doet het hier nog weleens goed.

Heel vervelend als ze zich niet echt kunnen vermaken.

sterkte

groetjes irene

Zit de kleine in een eenkennigheidsfase?
Dan kan je vanalles verzinnen, maar bij je kindje zijn is dan het enige wat het wil... ppfff

Terug
Bovenaan