help! ze kan zich geen minuut meer zelf vermaken

Hier ook zo eentje. Idd eenkennig aan het worden. De afstandsbediening en telefoon zijn idd erg leuk. Verder vrij weinig. Spuugdoekje, tv kijken, schoentje met veter dat is op zich nog wel interessant. Ik probeer al zoveel mogelijk spullen te verzinnen waar hij aan kan frummelen, maar das best lastig. Hij begint ook steeds meer met wijsvinger en duim te pakken en zit overal aan te frummelen, ook mijn mouw, kraag, haar zijn erg leuk om aan te trekken

Wat helemaal leuk is is staan op mama's schoot en springen en door de lucht zweven, alleen daar wordt mama dan weer zo moe van...

Af en toe gaan wandelen, in de wipstoel en voor de tv helpt wel weer een poosje.

Succes
gr Petra

Ik zet idd meestal een cd op en ga met Joey door de kamer dansen. Dan laat ik hem ondertussen van alles en nog wat zien. Of ik leg hem naast me op de bank om even bij te kletsen, hihi. Maar ja, soms is mijn inspiratie ook weleens op en ga ik idd gewoon wandelen.

hoi daphne
toen boas last van een sprongetje had,was hij ook de hele dag ontevreden.ik liep de hele dag met hem te zeulen.zwaar vermoeiend en er leek geen eind aan te komen.gelukkig is het nu weer over.
ik heb verder helaas geen tips voor je.ja;als ze met de afstandsbediening zoet is,dan geef je die toch.of een oude misschien....kan weinig kapot aan volgens mij.laatst heeft boas mn gsm afgesabbeld en door de kamer geslingerd en hij doet het nog steeds hihi.
succes,ook met het gips.extra lastig he.
groetjes karin

hoi

ik heb een dochter van ruim 3, die heeft dat ook als baby gehad
eigenlijk heeft ze dr eigen nooit echt zelf kunnen vermaken
op het cb zeiden ze altijd, ze is verder in dr koppie dan dat ze aankan
wie weet heeft jou meid dat ook

ik hoop van niet want een kind wat nooit speelt en niks wil is heel zwaar
kwa speelgoed maakt het volgens mij niks uit,
al geef je wat nieuws , met 5 sec zijn ze het weer zat

ik heb verder ook geen tips, maar wil je wel sterkte wensen,
ik weet helaas psies wat het is
ow wat hier wel hielp is een loopstoel zo af en toe

groetjes riana

Ha,
wat lastig he. Hier wil Quinn alleen maar bewegen. Dus misschien helpt het om haar op de grond te leggen? Zodat ze zelf kan proberen rond te gaan.
In elk geval succes.
Groetjes Veerle

he hoi, ik ben de dag weer doorgekomen. ik merk dat het idd wel helpt om tegen jezelf te zeggen dat je gewoon niks anders kan doen en dat te accepteren, scheelt al een hoop.
bedankt in ieder geval voor het meedenken! ik denk dat ik wel een paar dingen kan proberen, inderdaad dan speelt ze maar even met de afstandsbediening, als ik er maar bij blijf.
en een loopstoeltje wordt een beetje moeilijk met dat gips hihi. ook kan ze zich met het gips nog niet voortbewegen...
en ooit zal het weer over gaan denk ik dan maar.

groetjes,
daphne

He gelukkig.... maar over dat niet voortbewegen... het kan sneller gaan dan je denkt. Vast ook met gips. Want op je rug kun je met een beetje moeite best ver komen .
Heb je trouwens MSN Daphne?
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan