Help! Ze wil geen flesje!

Hoi!

Er is ook een nieuwe soort fles op de markt (heb ik gehoord) die mss wel werkt, hij lijkt op een borst en heet tomee tippee
Mss heb je er wat aan.

Succes!!

Ik deed precies hetzelfde als jou en opeeens wou anouk ook niet meer ze weigerde gewoon. Ik heb echt alles geprobeert. En toen kocht ik een bibi dentalspeen (met zo'n scheef stukje) die de tong goed naar beneden duwt net zoals ze met borstvoeding doen en waarempel ze dronk!!!!!!!! de hele fles leeg en nou al anderhalve week drinkt ze met gemak met die bibi speen.!!! Heerlijk wat een opluchting.hahahah.
Miss is 't wat om te proberen het is maaar 2,95 voor 2 van die spenen ik kocht ze bij de DA.
Laat maar ff weten of het lukte met de bibi spenen of dat het je al met wat anders is gelukt. Ben benieuwd.

Groetjes Nadine, mama van Anouk 16-10-06

Kijk ook eens op het decemberforum bij 'Help! Lynn wil de fles niet!'.
Hier heb ik ook wat tips gehad, die tot nu toe niet gewerkt hebben... Maar misschien bij jou wel!

Eindelijk....ze drinkt nu uit de fles!!...En is het borstje al vergeten..(snif).
Ik heb haar gewoon een dag lang niks anders voorgehouden dan de fles (met die bibi speen trouwens!) en uiteindelijk na 9 uur geen drup te hebben gedronken, heeft ze zich overgegeven. Het was even afzien, maar nu geniet ze volop van het flesje. Nu zie ik ook de voordelen van fv. Ze oogt ook veel tevredener voor mijn gevoel. Ben nu zelf aan het afbouwen (kolven) en hoop daar ook snel klaar mee te zijn. Het was ontzettend mooi en intiem om bv te geven, wat dat betreft vind ik het ontzettend jammer dat het zo moet. Maar, het is ook wel fijn dat iemand anders (papa) haar ook eens kan voeden. En...een glaasje wijn gaat er ook wel weer in!!
Bedankt voor jullie tips!

Groetjes van een opgeluchte mama

Wat fijn dat het gelukt is om weer uit de fles te drinken! Het zal een hele pittige dag zijn geweest. Petje af!
Wel jammer dat de de borst nu afgedaan is door je dochter. Maar inderdaad, dat wijntje is ook wel weer enorm genieten!!

Ik geniet ook nog wel eens van een wijntje, ook al geef ik borstvoeding! Als je meteen na de voeding 1 wijntje neemt, dan is de alcohol alweer afgebroken als het tijd is voor de volgende voeding, zeker 's avonds. En als ik na 1 nog meer trek heb, dan kolf ik de melk af en gooi het weg.

Ik wil straks gewoon borstvoeding blijven geven als ik werk, maar Lynn weigert de fles... Ben dus nog steeds op zoek naar DE tip.
Ik heb ook ergens wat gelezen over de Tommee Tippee closer to nature fles (was dat hier, ik weet het niet meer?). Heeft iemand hier wat meer over gehoord of ervaring mee??? Hij is niet zo heel erg duur, dus ik ga morgen wat babywinkels af en wie weet wil Lynn deze fles wel!

Terug
Bovenaan