help, zit in n hormoabnormale dip en voel me ...

Dit is de rotste dag die er tussen zit. Zit nu ook met tranen in mijn ogen te typen. En dat allemaal door die hormonen. Ik ben wel blij dat de tweede ronde gestart is en ben er enorm positief onder maar die hormonen hebben me ff flink te pakken. Kan   nergens meer tegen, stop het liefst onze parkiet in de koekepan (die met die deuk.....) om er een pateetje van te maken, geef mijn vent het liefst een harde knal enne wil alle deuren dichtgooien, keihard gillen maar eigenlijk moet ik gewoon ff keihard huilen.
Af en toe is het allemaal mooi kloten. En als die hormonen maar weer stabiel zijn dan gaat het wel maar nu gaat het echt even niet. mijn man zei al typ het even van je af...tja dat doe ik nu maar.
Ik mag van mezelf ook best ff dippen maar leuk is het niet. Ik ben meestal de positieve zelf en het gaat ons ook lukken om een mooi kindje te bouwen die het mooiste is van de hele wereld maar waarom moet het zo lang duren allemaal. Gisteren vroeg een collega aan mij of ik er niet genoeg van had om alke keer te seksen wanneer artsen het zeiden, zei zelf had er na 6 maanden genoeg van en toen was ze zwanger. Daar zit ik nu om te springen om zo'n verhaal. Goh wat fijn voor je dat je net nadat je er genoeg van had zwanger bent geworden. Soms hebben mensen zo' n plaat voor hun hoofd....

Man ik lijk wel een klein kind zoals ik hier nu even zit, maar ik vind dat dat af en toe best mag. Want meiden we zijn een stel   bikkels bij elkaar!!!! Zoo en nu ga ik kopje thee zetten op de bank zitten en alles eruit gooien. Dan ben ik het weer kwijt.....als deze dag maar voorbij is dan heb ik het ergste achter de rug (hoop ik).

pfff dat lucht wel even op allemaal, heeft mijn vent toch gelijk, hahahahaha

een hele dikke knuf aan iedereen,

liefs Sjanneke

nou meis toch, gooi het er maar uit hoor. Daar zijn we voor, en ik vind altijd dat het erg oplucht. En zeker als er iemand reageerd.
We hoeven ons niet altijd groot te houden, het is al zwaar genoeg.
Maar spaar de parkiet, die smaakt toch niet.
Misschien kun je lekker in bad of onder de douche, even ontspannen.
Zover dat gaat. Het hoort erbij, maar er is na regen altijd zonneschijn. Ook voor jou(jullie). En die mannen hebben wat te stellen met ons vrouwen. Ze voelen niet wat wij voelen en snappen niets van ons hormonenstelsel. Dus we moeten ze een beetje sparen.
Dit is nu makkelijk voor mij omdat ik(wij) even met behandelen zijn gestopt.ook dan zijn er sop-dagen. Ik hoop dat je je wat beter voelt, liefs ilona

Hoi,
Ik hoop dat je je morgen na een nachtje slapen weer wat beter voelt! En bedenk maar zo, de inseminatie komt ook weer steeds dichterbij en soms is twee keer scheepsrecht in plaats van drie keer...... Hou je taai he! groetjes

Hoi hoi

welkom in de wereld van de hormoondippen wat een rampen plan he? Ik begrijp precies wat je bedoeld. In bad helpt met een lekker overdreven duur olietje. Je mag je zelf best verwennen hoor gewoon doen. Wat ook wel eens wil helpen is shoppen maar dan wel alleen of met iemand die tegen hormoon buien kan (haha)
En gaan slapen mischien is dat het als je dan wakker wordt ziet het er ook weer anders uit (meestal). Of een lach film kijken of gewoon lekker helemaal niks doen.
Tja hopelijk gaat het vanzelf over 1 ding is zeker als je stopt met de hormonen gaat het ook over. Ik weet niet hoe lang je nog moet zelf moet ik nog ruim twee en een halve week op mijn tandjes bijten dan komt de punctie ook niet iets om naar uit te kijken..... Maar wel nodig om de mooiste droom op aarde te berijken en daar gaan we tenslotte allemaal voor toch?????

groetjes rozemarijn

Heee Rozamarijn,

Hoop dat je parkiet nog leeft!! Hahahaha en dat je er geen pasteitje van hebt gemaakt!!!

Kan me zooo goed voorstellen dat je flink aangedaan kan zijn door de hormonen, toch wil ik je nog even heel veel sterkte wensen, en we zullen elkaar hier allemaal steunen ok, snel is het afgelopen of hoef je geen hormonen meer te spuiten of te slikken want dan ben je gewoon zwanger ok.

liefs en een knuf van mij

Hi Lieve mensen,

Ik vind het erg lief om jullie reacties te lezen!! Doet en deed me goed. Vandaag nog steeds beetje rare dag, . Hormonen zijn goed aanwezig maar ik weet ze in de toom te houden (met een hoop geworstel). Zou o zo graag jullie advies willen volgen maar ik heb nie een bad (en die zou ik dolgraag willen) en om nou met mijn lavendelolie huilend onder de douche te gaan staan is ook geen gezicht

Wat is dit toch een fijne site! Om zo je verhaal kwijt te kunnen en mensen tegen te komen die weten waar je het over hebt! Heerlijk.

Iedereen een enorm fijne avond!
Veel liefs Sjanneke

Hi Lieve mensen,

Ik vind het erg lief om jullie reacties te lezen!! Doet en deed me goed. Vandaag nog steeds beetje rare dag, . Hormonen zijn goed aanwezig maar ik weet ze in de toom te houden (met een hoop geworstel). Zou o zo graag jullie advies willen volgen maar ik heb nie een bad (en die zou ik dolgraag willen) en om nou met mijn lavendelolie huilend onder de douche te gaan staan is ook geen gezicht

Wat is dit toch een fijne site! Om zo je verhaal kwijt te kunnen en mensen tegen te komen die weten waar je het over hebt! Heerlijk.

Iedereen een enorm fijne avond!
Veel liefs Sjanneke

Terug
Bovenaan