help, zit in n hormoabnormale dip en voel me ...

Whahahahahahahahaha!

Ik moest heeeeel erg lachen om je kanarie verhaal! Leeft het arme beest nog? Die humor ertussen door moet ook kunnen hoor!!
Je mag best even lekker janken en schreeuwen hoor. Die K hormonen zijn niet mis.
Goed idee van die man van je om het even van je af te schrijven. Dat is natuurlijk het hele idee achter het forum!

Ik zit nu in de wachtweek van mijn IUI en wordt ook lichtelijk gestoord. Voel van alles...nou ja je kent het wel.

Verwen je zelf maar eens lekker!!

Liefs inge

Idd Ing, moest ook heel erg lachen om haar parkietverhaal, ik zie het helemaal voor me Sjanneke die haar parkiet staat te bakken in die deukpan, en vriend komt langs wat ben jij nu aan het doen, uuuuh parkietbakken, achh arme parkiet, heeft hij ook een naam Sjanneke?? We moeten zeker de humor terug laten komen hier op het forum soms is het gewoon zwaar genoeg allemaal.

Hoop trouwens Sjanneke dat je je alweer wat beter voelt.

lfs Mick

Hoi sjanneke

Ben je ondertussen een beetje uit je dip ontwaakt en gaat het al weer wat beter met je?
Heb je je pan ondertussen al weggegooid gewoon doen hoor weg die herinnering aan je dure pan (nu met deuk)
Het is allemaal voor het goede doel maar soms zou die hormonen wel willen schieten.
Maar ondanks alles gaan we gewoon door....

groetjes rozemarijn

Haaai,

Het gaat gelukkig weer een stukkie beter met me! echter nu last van hitte aanvallen, jawel nu zijn de opvliegers aan de beurt, tja dat hoort er ook bij. Sommige mensen kijken me heel raar aan als ik ineens een rode kleur krijg uit het niets, zweetparels op mn bovenlip heb en sta te blazen in mijn shirt.....hahahaha het ziet er ook niet uit. Maar ik heb liever vliegers dan dipjes!!!!

Mijn parkiet leeft nog steeds!!! maar als iemand hem wil hebben.........hahaha

veel liefs Sjanneke

Terug
Bovenaan