Help!? Zoek,korte ,beetje stoere jongensnaam.

De 20 wk echo gehad en nu weten we dus dat het een jongetje word. Nu dus op zoek naar een naam. Vond het nooit zo heel makkelijk behalve bij m,n dochtertje was ik er snel uit,als je kijkt in de boeken of zoekt op internet,je ziet soms scheel van de namen en 9 van de 10 x vindt ik het niks.
Nu is dit ons derde wondertje en moet de naam een beetje bij mijn 2 oudste passen,maar begin er maar eens aan. Wat vinden jullie leuk bij Megan en Devan passen (spreek uit als Devin) Het hoeft niet geheel in dezelfde stijl,want het zijn beide Welsche namen, vondt dat toen leuk passen ,maar het moet ook geen hele hollandse naam worden. Ik heb een naam die ik wel leuk vindt en de kinderen ook ;)
maar mijn vriend vindt het niet helmaal zo geweldig. Hij zou er wel aan kunnen wennen maar,als ik nog meer sugesties had dan stond hij daar voor open haha. We hebben natuurlijk nog tijd,maar ik heb ook geen zin om me maanden het hoofd te moeten breken over een naam,dan heb ik geen rust,daar ken ik mezelf wel voor,want voor m,n zoontje hadden we heel lang de naam Sem,maar ik was er nog niet zo zeker van,zeker niet toen ik om me heen steeds vaker die naam hoorde,dus bleef ik zoeken.
Ga de naam die ik nu in gedachten heb natuurlijk niet zeggen,maar ik sta open voor suggesties ;)

Liefs Do29

Leuk hoor, de 20 weken echo en een jongen.
Het is lastig om namen te noemen er zijn er zoveel, denk ik.

Een korte naam????? Jay, Beau of Mike
Misschien is het handig om veel op internet te kijken.

Veel succes
liefs Marloes

Leuk hoor, de 20 weken echo en een jongen.
Het is lastig om namen te noemen er zijn er zoveel, denk ik.

Een korte naam????? Jay, Beau of Mike
Misschien is het handig om veel op internet te kijken.

Veel succes
liefs Marloes

Ja,denk ook dat dat het probleem is,dat het er zoveel zijn! haha Jay vindt ik wel leuk ,maar niet handig met een neefje die Jayden heet hihi.En ik probeer namen met dezelfde beginletter als m,n dochtertje en zoontje te vermijden.
toch bedankt voor het meedenken;)

Liefs Donna

Ja,denk ook dat dat het probleem is,dat het er zoveel zijn! haha Jay vindt ik wel leuk ,maar niet handig met een neefje die Jayden heet hihi.En ik probeer namen met dezelfde beginletter als m,n dochtertje en zoontje te vermijden.
toch bedankt voor het meedenken;)

Liefs Donna

Pfff das wel moeilijk en persoonlijk!

Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om al die namen door te spitten op internet!!!!
Had ik ook niet hihi...

gelukkig waren wij er vrij snel uit....

We krijgen ook een jongetje, en ook een korte maar krachtige naam :D
Wel een hollandse naam.... ofja... je kunt hem ook als engelse naam gebruiken denk ik...

liefs en succes

haha,ja je maakt me wel nieuwsgierig ;) Ik en de kinderen zijn er wel al uit,maar papa is niet zo enthousiast over de naam:( Ik heb al gezegd,dat hij anders maar op zoek gaat naar een naam en als ie wat heeft hoor ik het wel.Ik zei al, zolang jij niet met wat beters komt,blijft het die naam, whahaha ;)

Terug
Bovenaan