Help!? Zoek,korte ,beetje stoere jongensnaam.

Dean?

Vind ik er wel erg leuk bij staan.
Erg leuke stoere naam voor een jongen.

Wij hebben gelukkig gisteren de knoop door gehakt.
We zijn eruit.
Hoop dat het zo blijft want helemaal in het begin van onze zwangerschap dachten we er al uit te zijn, maar ik kwam bij de meisjes naam er snel op terug.
Jongens naam stond en blijft staan bij ons. Ik vind het GEWELDIG!!

Dean is zeker een leuke, korte en stoere naam,maar ik ken iemand wiens zoontje zo heet en ik heb nu ook eenmaal m,n kids betrokken in het zoeken van een naam.Betwijfel nu of dat wel zo slim was,want ze hebben nogal een uitgesproken mening haha kun je nagaan, kinder van 4 en 3 :D Nee, nee, nee vind ik niet mooi en ze blijven standvastig hun hebben al besloten hahaha. Niet dat ik het aan hen overlaat,want uiteindelijk gaan hun er niet over,maar waardeer ergens ook wel hun mening. Zou rot zijn ,als ze dadelijk zeggen, wat een stomme naam zeg! De naam van hun keuze,is ook die van mij ; ) Enige twijfel die ik heb,is dat hij niet helemaal bij hun namen past.De papa gaat uiteindelijk wel overstag heb ik in de gaten.Ik weet ik heb nog tijd ,maar ik zoek me rot en het is het allemaal net niet. Op de een of andere manier brengt het rust in m,n hoofd als ik eenmaal die knoop kan door hakken.Zal wel hormonaal zijn ;)

Zal ik hem verklappen? hihi

Terug
Bovenaan