HELP! Zwanger, en echo gehad niks te zien.

Ik ben bij de dokter geweest die me gelijk doorstuurde naar de verloskundige dus kon gelijk een echo laten maken om te kijken hoe ver ik was. Helaas was er niks te zien geen vruchtzak of kindje, ik weet nu niet wat ik hiermee aan moet ik denk het ergste  de verloskundige denkt dat ik misschien 4 a net 5 weken ben.Moet over 2 weken terug komen. Kan dat normaal zijn dat je nog niks ziet?   Ik heb vorige week nog negatief getest en gister 2 x positief.

hoi,

wees niet ongerust, ik denk dat je vk gelijkt heeft, en je waarschijnlijk minder ver bent dan je denkt.

ik heb eens met 5wk een echo gehad, toen was er iets tezien, maar of het een zwangerschap was, was niet zeker, met 7wk ben ik terug gegaan en toen bleek ik wel degelijk zwanger tezijn. Mijn zoontje is 2 juni 2007 geboren en ben nu 29 wk zw van nr 2 :D

suc6 groetjes Simone

hoi,

Ik denk dat je vk gelijk heeft en je net 4 a 5 weken zwanger bent, dan is er inderdaad nog niets te zien op de echo.
Heb ik ook gehad kwam anderhalve week later terug en zag een mooi kruimeltje met een kloppend hartje..

van een jongen

Hoi,
Als je net 4 weken bent dan is er inderdaad nog niks zichtbaar,buiten verdikt slijmvlies.
Maar met 5 weken zie je in iedergeval een zwangerschaps ring op z,n minst.
Ik heb zelf bij een aantal van mijn zwangerschappen met krap 5 weken echo's gehad en dan was er een zwangerschaps ring zichtbaar.

Ik hoop voor je dat het alsnog een intacte zwangerschap is,maar hou ook in je achterhoofd dat het mischien toch niet goed zit,anders is het helemaal zo een klap voor je!

succes melanie

Ha meid,

Spannend zeg! Ik ken ook iemand die precies hetzelfde had maar wel zwanger was. 2 weken later was er toch hartactie te zien. Er is dus hoop. heb je trouwens een onregelmatige cyclus? Dan is de kans groot dat je korter bent dan je denkt.

Succes!

was bij jouw ook niet de zwangerschapstest met het lichte lijntje en de clear blue test die 1-2 aangaf? Dan hodt het namelijk in dat je nu ongeveer 4 weken zwanger bent en met 6 tot 8 weken is er pas hartactie te zien....bij mij was het pas met 8 weken en werd ik al tactisch (NOT) er op voorbereid dat ik waarschijnlijk een miskraam had gehad.....is een gezonde zoon geworden!
Wat ik probeer te vertellen is dat je gewoon rustig aan moet doen en dat je ervan uit moet gaan dat je 4, max. 5 weken zwanger bent! iig succes de aankomende weken!

Groetjes Brechtje

Dag lieve meiden,

Ja ik had een lichte streep op de clear blue maar toch duidelijk een kruisje:) En op de digitale stond idd zwanger 1-2.. dus ben nog erg kort zwanger. Ik heb gehoord dat als je zwanger bent en je bent daar pas achtergekomen dat je dan meestal nog 2 a 3 weken moet wachten tot je de eerste echo hebt.Ik heb gelijk bij een bezoek aan de dokter werd ik doorgestuurd naar de verloskundige om te kijke hoever ik was omdat het gelijk raak was met pil gestopt. Dus meestal heb je dan ook een onregelmatige cyclus,en van mezelf heb ik die sowieso. Ik heb het nog bij een andere gynaecoloog gevraagt en die zei ook dat het normaal is dat je nu nog niks ziet. En me eigen gynaecoloog zei ook dat het wel normaal is dat je nu nog niks ziet...maar toch ben je onzeker:( Over 2 weken moet ik terug de 25ste.. heb nu wel last van prikkelde tepels, en witte vloed ook in me urine..?!!   Is dat een zwangerschapskwaaltje? Verder geen last van bloedverlies zelfs niet een beetje. *klopt af*

Hoi,

Je kan het hartje pas zien kloppen met 6 weken.
Ik had bijna hetzelfde, wist niet hoever ik was en kreeg een echo. We konden net aan een knipperend vlekje zien, maar was te klein om serieus te meten en moest toen na 3 weken terug, dus met 9 weken en daarna weer met 12 weken.
Dus zolang je test aangeeft dat je zwanger bent en je verliest geen bloed, kan je aannemen dat je zwanger bent.
Het worden 2 rare weken voor jullie maar houd moed.

succes

Terug
Bovenaan