HELP! Zwanger, en echo gehad niks te zien.

Het is idd zo dat als je een onregelmatige cyclus hebt, je kans hebt dat je nog maar heel pril zwanger bent! Houd moed, witte vloed en prikkelende tepels zijn toch vaak wel een zwangerschapskwaaltje! Houd je vloed wel in de gaten, als het van kleur veranderd of gaat ruiken moet je even naar de dokter of de vk, wie je meer vertoruwt!

Succes en ik blijf duimen voor je!
Sas

Ps, als je je nu al opgeeft voor moeders voor moeders, maken zij een afspraak met je en doen zij dan ook nog een test! Hun testen zijn vaak nog wat gevoeliger, waardoor je dan echt zekerheid hebt!

He ik kan me voorstellen dat je onzeker bent, maar bedank wel dat het niet voor niets pas met 10 a 12 weken een echo word gedaan, simpel weg omdat er voor die tijd niets tot weinig te zien is!

succes

Hoi mensen,

hier weer even een update over my, tot nu toe geen bloedverlies gehad zelfs niet een lichte, ik heb  wel echt een super opgeblazen gevoel en een zware buik.  Is dat een goed teken? Nog even wachten tot de 25e, heb wel op internet gelezen dat meerdere mensen het wel gehad hebben en dat het dan nog te vroeg is!

Al die tekenen die je opsomt kunnen inderdaad op een zwangerschap duiden, maar het belangrijkste lijkt me toch een positieve test én géén bloedverlies! 5 weken is heel vroeg voor een echo, vind het ook wel raar dat ze die gedaan hebben. Vk weet toch ook voor ie de echo doet dat 5 weken vroeg is? Er gewoon van uitgaan dat je zwanger bent hoor...
Veel succes!
Indra

Terug
Bovenaan