Help

Hoi dames,

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, mijn nod was op 17 juni. Ik heb best veel klachten. Pijnlijke borsten soms vlagen van misselijkheid, sommige mensen zeggen dat ik heel erg straal. En ik voel me erg moe.
Ik heb ook een hoge temp. als ik s'ochtends wakker word is hij 37.1

Soms heb ik ineens een krampje in mijn buik, maar dat trekt dan weer weg.

Ik durf nog niet te testen, ik ga op mijn eigen verjaardag testen. Dat is over 2 weken. Hebben jullie enig idee of ik zwanger kan zijn???

Ik weet dat jullie geen helderzienden zijn, maar het stelt me een beetje gerust.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

ps. ik heb ook best veel afscheiding

liefs,
pat
 
Als je een regelmatige cyclus hebt, heb je volgens mij een behoorlijke kans dat je zwanger bent! Knap hoor, als je nog zo lang kunt wachten!

Sterkte en ik duim voor je dat het raak is, Kiki (8 weken, 2 dagen)
 
Ik wil best wel met je meeleven hoor maar volgens mij moet je gewoon testen. Wij kunnen deze vraag ook alleen maar beantwoorden met "het zou kunnen".
Testen geeft het beste antwoord!

Groet, Erica
 
Ja, je hebt er alle symptomen voor.
Maar zoals je waarschijnlijk al op het forum hebt kunnen lezen wordt je wel heel erg in de maling genomen door je eigen lichaam.

Ik hoop het heel erg voor je dat je een heel mooi kado krijgt voor je verjaardag .Als je nog zolang kan wachten wat ik wel erg knap vind.

heel veel succes
Veel liefs
Brenda
 
Heel eerlijk gezegd lijkt het me niet nodig om zo lang te wachten. Doordat je hier nu deze vraag steld zegt dat toch al dat je het erg graag wil weten. Als ik jou was zou ik echt gaan testen hoor, nog twee weken wachten lijkt me onnodig lang en die onzekerheid is helemaal niks.

Veel succes, Ank
 
Terug
Bovenaan