Help

Hoi meiden,

jullie hebben gelijk, ik moet niet te lang wachten, maar ik ga het nog wel even volhouden tot volgende week donderdag, dan laat ik jullie de uitslag weten.. Goed?? Dan ben ik namelijk vrij en kan ik rustig de test doen als ik er klaar voor ben.

Succes allemaal

liefs,
pat
 
Hoi Pat, mijn nod was ook de 17e en ik heb afgelopen maandag getest en hij was negatief, maar tot op heden nog steeds geen menstr. Ik moet dus nog wachten, ook bij mij zit de kans er nog in. Mijn "klachten" zijn dezelfde als bij jou. Wie weet? Succes!
 
Hallo allemaal, wat een leuk forum is dit zeg...Het is de eerste keer dat ik het bezoek maar vind het erg leuk dat jullie zo'n contact hebben opgebouwd via het internet. Ik hoop eigenlijk dat jullie me verder kunnen helpen met mijn vraag: op 26 april ben ik gestopt met de pil. Ik ben op 29 en 30 april heel licht ongesteld geweest en daarna helemaal niet meer. op 22 mei heb ik een test gedaan die negatief was, maar ik ben nu nog nooit ongesteld geweest. We hebben in die ruime 2 maanden wel regelmatig seks gehad. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? Of zit ik nog altijd in de periode dat mijn lichaam moet wennen aan het feit dat ik geen pil meer slik. Daarvoor vind ik ruim 2 maanden wel erg lang. Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze vraag.
Groeten Marianne
 
Terug
Bovenaan