Help

Lieve meiden,

Ik heb een vraag !!! Gisteravond had ik last van ongi-krampen. Toen ik naar de wc ging, had ik later een drupje bloed aan het wc-papier. Sorry voor de smerige details, maar weet niet goed hoe ik het anders moet zeggen. Ik schrok, ik dacht nu al ongi, volgende week de 14e juli heb ik mijn NOD. Ik nog een keer afvegen en weer een drupje bloed !! Is dit nou innestelingsbloed ???? Horen die krampen daarbij ??? Is dat een goed teken dat ik dat voel ??? Ik weet het niet meer !!! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Een beetje wanhopige Biaggi
 
Oh biaggi, wat spannend! Ik kan je helaas niet helpen, maar je zou toch wel vermoeden dat het innestelingsbloed is!! Heel veel succes en ik duim voor je!

Liefs vanessa
 
Badankt meiden voor jullie snelle reactie !!! Door jullie berichtjes begint mijn buik helemaal te kriebelen en ik wordt er vrolijk van !!! Blijven sturen dus !!! Het is in ieder geval goed voor mijn humeur. Nogmaals bedankt meiden, ik wardeer dit enorm dat jullie met mij meeleven. Helemaal dit voor mij onbekende terrein.

Heel veel liefs Biaggi
 
he biaggi!

tja, geruststellen of tips geven kan ik je ook niet, maar het klinkt toch wel goed wat de dames hier boven schrijven!!
you never know!!!
ik ben errug benieuwd!! nog 6 dagen, dan weet je het!

succes!!
xx kimpansee
 
Nog 6 dagen te gaan en dan weet je of dit een goed teken is!

Klinkt in iedergeval errug hoopvol!!

Oeiiiii wat spannend zeg, hou je het nog wel??

Succes ik ben benieuwd


Liefs Bibi
 
Jullie ook bedankt kimpansee en bibi.

Ja, ik hou het nog wel even vol. Niet aan denken, dat gaat ook wel erg makkelijk........echt niet !!! Ik heb de hele dag een weeig, misselijk gevoel in mijn buik. Hoe kan ik er nou niet aan denken ??? Iemand tips ???

Groetjes Biaggi
 
Terug
Bovenaan