Help

He biaggi,

Ook ik zal voor je duimen.....
Denk maar aan iets moois, dan gaan deze dagen wat sneller voorbij. Die laatste week is een ramp. We zitten zelf in ronde 7.....
Ik heb hellas nog nooit voortekens gehad.....jij nu wel.....geweldig nieuws...laten we hopen......!!!!!!!!!1

liefs Sanne
 
Lieve Biaggi,

Ja meid, mijn eerste ingeving was ook een innestelingsbloeding. Ik hoop echt dat wij met z'n alle gelijk hebben en dat er raak geschoten is hihihi.

Een tip van hoe je er niet aan kan denken:
Ik zou er gewoon lekker wel aan denken, is toch eigenlijk best leuk om er zo mee bezig te zijn. Alleen spreek ik uit ervaring als ik zeg dat je jezelf behoorlijk gek kan maken.

SUCCES!!!!!!

Dikke knuffel, Ank
 
Wat zijn jullie toch supermeiden !!! Al die steunbetuigingen !!! Ik hoop dat iedereen hier gelijk krijgt en dat ik volgende week positief mag testen. Ik hoop het zo. Ik maak mezelf hartstikke gek om er elk moment van de dag aan te denken maar ik kan weinig anders. Heb de hele tijd een weeig, misselijk gevoel in mijn buik. Nou, zet dan je gedachten maar eens op wat anders. Maar ik ga het wel proberen. Meiden, ik ga de rest nog even lezen en ik hou jullie op de hoogte.

Dikke knuffel Biaggi
 
Terug
Bovenaan