help!!!!!!

A

Anoniem

Guest
haai allemaal,

ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik had gister of donderdag ongi moeten worden en ben het dus nog niet, ik heb duidelijk mijn eisprong gevoeld en getemperatuurd dus weet dat dat hem toen was.mijn temperatuur is nog steeds hoog...al 16 dagen, ik ben sinds donderdag misselijk en gisterochtend weer, vandaag ook gedurende de dag af en toe...ben duizelig...vreselijk moe....darmen gaan flink te keer en heb af en toe pijnlijke steken in mijn zij...dit alles klinkt goed maar heb geen gevoelige borsten, nu vraag ik me af zijn die altijd al met 4 weken gevoelig?weet iemand dit????ik wil morgenvroeg als mijn temperatuur dan nog hoog is gaan testen maar als je borsten gevoelig moeten zijn wacht ik toch nog maar even....
ik word hier wel zenuwachtig van hoor, had me zo voorgenomen om deze maand heel relaxed ermee om te gaan hihi maar de laatste paar dagen is dat toch moeilijk....

kan iemand mij helpen????

liefs leetje 1981

quote: leetje 1981 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2005 21:32:44'));

haai allemaal,

ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik had gister of donderdag ongi moeten worden en ben het dus nog niet, ik heb duidelijk mijn eisprong gevoeld en getemperatuurd dus weet dat dat hem toen was.mijn temperatuur is nog steeds hoog...al 16 dagen, ik ben sinds donderdag misselijk en gisterochtend weer, vandaag ook gedurende de dag af en toe...ben duizelig...vreselijk moe....darmen gaan flink te keer en heb af en toe pijnlijke steken in mijn zij...dit alles klinkt goed maar heb geen gevoelige borsten, nu vraag ik me af zijn die altijd al met 4 weken gevoelig?weet iemand dit????ik wil morgenvroeg als mijn temperatuur dan nog hoog is gaan testen maar als je borsten gevoelig moeten zijn wacht ik toch nog maar even....
ik word hier wel zenuwachtig van hoor, had me zo voorgenomen om deze maand heel relaxed ermee om te gaan hihi maar de laatste paar dagen is dat toch moeilijk....

kan iemand mij helpen????

liefs leetje 1981

Hoi Ieetje,
Ik ben nu zelf 6 weken zwanger, en ik heb last van vanalles on nogwat (misselijk, darmen, hoofdpijn, etc.) maar niet van mijn borsten. Terwijl die nou juist wel een maatje groter moegn worden van mij :)
Dus gewoon lekker testen! Spannend hoor!
Succes,
Petra.

Hoi,

Ik zou zeggen TESTEN! Die borsten hoeven niet al met 4 weken gevoelig te zijn. Ik ben nu 3 keer zwanger geweest, en iedere keer was het weer anders. Je hebt genoeg verschijnselen om een zwangerschap te vermoeden. En de belangrijkste daarvan is geen ongi. Dus gooi er een testje tegenaan, dan weet je het zeker.
Ik ga voor je duimen!

Groetjes, Kat

bedankt voor jullie reacties!!!!
ik zit al de hele tijd mijn klachten te relativeren omdat ik dacht dat het niet kon als ik geen gevoelige borsten heb...
petra:gefeliciteerd met je zwangerschap, die van mij zouden ook wel een cupje of 2 groter mogen haha zal je zien dat dat bij ons niet gebeurd...
ooooooooh het zou zo leuk zijn, heel stom hoor maar heb stiekum al zitten rekenen dat ik dan op mijn verjaardag 12 of 13 weken zou zijn en het dan mooi kan vertellen hihi.
oke ik ga nu weer even kalmeren en ga uit van een negatieve test, anders laat ik het zo snel mogenlijk weten...

liefs leetje 1981

Lieve Leetje,

Heb je al getest? Toen ik in sept. 2003 zwanger raakte van mijn zoontje wist ik dat het in een keer raak was. Ik was supermoe en had zeeeeeeeeeeeeeer gevoelige borsten, terwijl ze normaal gevoelloos zijn (zeg maar).

Helaas zijn ze niet zo erg gegroeid (zou toch wel leuk zijn een keer groter dan een A cup). Alleen toen ik stopte met borstvoeding (na 4 dagen helaas omdat mijn zoontje een verkeerde zuigtechniek had) en ik stuwing had waren ze behoorlijk groot!

Laat je het snel weten.

Kus Syl

Haaai, ik zou zeggen doe een test je menstruatie blijft uit dat is 1 voordeel.
Ik dacht toen ik de test deed 2 dagen nadat ik ongi had moeten worden dat hij gewoon negatief, niet zwanger zou zijn omdat ik buikkrampen had. Daagjes ervoor was mijn emotie en humeur al ontregeld, maar dacht kan wel is gebeuren. Toen ik de test deed was hij heeel snel positief zag het gelijk, en nu ben ik 5 weken en 6 dagen zwanger (volgens mij) en heb sinds 4 dagen pijn in me borsten, die ook normaal gevoelloos waren zeg maar. En na het eten voel ik me zo nu en dan wat raar, soort misselijk.
Tja het kan soms gek lopen.
Maar ik moet ook bekennen toen mijn ongi ondanks de pil een keer uit bleef was ik misselijk en voelde me raar enz en elke test was negatief, soms kan doordat je denkt zwanger te zijn je lichaam erop reageren door symtomen ervan te geven.
De test zal je echt de meeste duidelijkheid geven, ik hoop het voor je meid dan kan je ook blijkbaar naar de april forum net als ik.
Groetjes dees

bedanks voor jullie medeleven...!
ik heb een berichtje geplaatst onder het kopje:eek:eps test verknald, ik weet dus nog niets en heb geen nieuwe test meer in huis, ik wacht in ieder geval tot donderdag dan ben ik vrij namelijk en vind het wel zo gezellig om dan bij mijn vriend te zijn na die tijd en niet op mijn werk.
ik heb al dagen last van ongipijn, ik weet dat dit erbij kan horen maar bij mij begint dat altijd een paar dagen voor ik ongi word ben dus nog niet overtuigd haha
ook wel leuk die gezonde spanning!!!

liefs

Terug
Bovenaan