help!!!!!!

he angel,

wat lief dat je aan me dnekt...
heb ik ook wel nodig want zit met buikpijn op de bank haha weet nog niks dus, ik heb zondag mijn test verprutst misschien heb je dat gelezen?maar heb dus nog niet weer getest.
aan de ene kant kan het bijna niet anders....mijn temperatuur is nog steeds hoog, ben nog niet ongi, ben al paar dagen misselijk, borsten worden ineens ook gevoelig, nog niet gehad zoals nu enz. enz. enz.maar ben beetje bang dat ik mezelf toch voor de gek hou, weet niet waarom.
zit nu op dag 32 en als ik mijn eisprong goed heb gevoeld ben ik nu 4 dage n overtijd...had mezelf voorgenomen om tot donderdag te wcahten met testen maar heb ze net gekocht en zit te twijfelen of ik nog wacht of niet....donderdag ben ik namelijk vrij en dat leek me wel zo leuk.
mijn vriend is nog tot laat aan het werk en vind het wel zo leuk om samen te doen.
ik vraag vanavond wel wat hij vind...ik moet wel zeggen dat ik er heel veel mee bezig ben de laatste dagen vooral omdat mijn temperatuur nog steeds hoog is, dat is het enoge wat ik me niet kan verbeelden....ongesteldheid kan je nog uitstellen onbewust door spanning en de andere symptomen kan je je ook verbeelden....maar goed ik probeer vooral kalm te blijven haha
hoe is het met jou?moest jij niet nog een week wachten of vergis ik me?

liefs leetje 1981

hoi hoi

spannend!!!! ik zou volgens mij niet zolang kunnen wachten!!! wat knap van je!!!! ik moet nog tot het weekend, maar had vanmorgen een klein bloederig streepje bij het afdrogen. dus zal wel naar de volgende ronde gaan. helaas.

maar voor jou ga ik nu keihard duimen!!!

liefs janine

En en en en en ...... weet je al iets.

Zit al paar dagen mee te lezen en ben gewoon helemaal benieuwd! Alles klinkt alsof het bijna niet anders kan dan dat je zwanger bent. Gevoelige borsten heb ik trouwens ook nooit gehad hoor.

Ben zo nieuwsgierig. Laat je het snel weten!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat lief dat jullie zo meeleven!
gister was het streepje vaag en vanochtend al duidelijker dus geen twijfel meer!!!!!
voelt heel raar hoor ineens ben je zwanger en dan?haha op dit moment veranderd er nog niet veel dus is het nog erg onwerkelijk maar heb nu al zin om het aan iedereen te vertellen haha helaas nog maar even wachten

liefs en ik zal heel hard voor jullie duimen!

Terug
Bovenaan