<p>Hoi, </p><p>wij zitten echt met de handen in het haar om ons zoontje van 11 weken. </p><p>Vanaf het begin is hij al heel erg onrustig. Kan niet lekker rustig bij je zitten, letterlijk alles beweegt aan hem. En hij huilt erg veel. Hij krijgt vanaf dat hij een week oud is flesvoeding omdat mijn borstvoeding niet op gang kwam. </p><p>Hij heeft al vanaf het begin enorm veel last van krampjes en hij kreeg ook rare uitslag in zijn gezicht. Via de huisarts zijn we over gegaan op nutrilon pepti. Met de krampjes ging het een stuk beter maar de onrust bij hem bleef. Uiteindelijk zaten we er zelf een beetje doorheen en is hij met 5 weken opgenomen geweest in het ziekenhuis. Hier is hij helemaal onderzocht maar konden ze niets ontdekken. Ook zijn ze daar weer begonnen met nutrilon standaard. Uiteindelijk mochten we hem na 5 dagen weer meenemen naar huis met als antwoord niets aan de hand gewoon een pittig mannetje en we konden op dezelfde voet verder gaan. Wel kregen we nog een zalfje voor zijn gezicht. </p><p>Hij krijgt nu nog steeds nutrilon standaard maar de krampjes lijken steeds erger te worden. Hij gilt het soms uit, ligt te kronkelen in bed en op schoot vouwt hij zichzelf bijna dubbel. Ik weet niet meer wat ik ermee aan moet. Ik overweeg om toch weer pepti te gaan gebruiken maar durf het niet. Bang om het nóg erger te maken omdat hij niet echt symptomen van kma heeft. Alleen enorme krampjes, moeite met poepen, laat heel erg veel scheetjes en wat snotterig maar misschien komt dat ook wel door het vele huilen. De uitslag in zijn gezicht is wel verdwenen maar komt misschien door het zalfje wat we elke dag smeren..</p><p> Vorige week weer bij de huisarts geweest, die heeft zijn oortjes nagekeken maar die zagen er schoon uit. We hebben lactulose gekregen voor het poepen maar het lijkt niets op te lossen. </p><p>Alle middeltjes tegen krampjes hebben we uiteraard al geprobeerd maar ook zonder resultaat. </p><p>Inmiddels huil ik zelf bijna de hele dag met hem mee. Vreselijk om hem zo te zien. Slapen kost hem ook zoveel moeite. Hij word bijna elk half uur wakker door krampjes en inslapen duurt soms wel anderhalf uur. Gepaard met krijsen! </p><p>Help ik weet het echt niet meer! </p>