Help!!!

[quote quote=10237698]We hebben dit al meerdere keren bij het bureau en huisarts aangegeven maar het antwoord wat we krijgen is hoort erbij, hebben de meeste baby’s. We proberen zelf alles al uit. Zn bedje staat schuin omhoog, op de zij voeden, na de voeding een half uur rechtop meestal beginnen de krampjes dan ook weer extreme vormen aan te nemen. Johannes broodpitmeel door de fles maar hier werden de krampjes nog erger van leek wel dus daar weer mee gestopt. We zijn echt radeloos.[/quote]
Dat is balen zeg! Een kennis van mij kreeg dit ook steeds te horen en heeft toen een afspraak geëist bij het CB. Dat kon niet in onze eigen woonplaats, dus is ze naar een andere plaats gegaan. Daar werd ze wel gehoord en kreeg ze dan eindelijk medicatie. Jij schrijft dat je bijna 100 % zeker ervan bent, dan is mijn tip: aan de bel blijven trekken. Je hoort ook nog wel eens verhalen dat ze uiteindelijk toch een recept geven of een doorverwijzing naar de KA om de ouders gerust te stellen (of er vanaf te zijn, zo lullig), maar als het werkt, dan werkt het. 

Onze zoon had veel dezelfde klachten en bleek een verborgen reflux te hebben. Hij kon niet tegen jbpm( kreeg heel veel krampen en diarree). Op aanraden van de KA zijn we gestart met Enfamil AR, dit wordt in de maag pas ingedikt obv rijstzetmeel. Dit werkt heel goed bij hem! Het is alleen online te verkrijgen, maar misschien wel de moeite waard? 

Ons zoontje heeft ook KMA en verborgen reflux. Vreselijke 3 maanden gehad. Omeprazol en speciale voeding, nutramigen (pepti zitten nog verknipte koemelkeiwitten in. Bij een heftige allergie reageren ze nog steeds op pepti) was hier de oplossing! Op aanraden van de osteopaat..

Ben je al wel eens bij een osteopaat geweest? Ons zoontje heeft geen allergie, maar was wel ontzettend onrustig en had enorme kramp. De osteopaat was een uitkomst! 

De osteopaat kan zeker een uitkomst zijn. Gaan wij ook heen met ons zoontje van 4 weken, vanwege een voorkeurshouding. Zijn bovenste nekwervel zit vast als gevolg van de bevalling en daar zitten schijnbaar zenuwen van de maag/darm aan verbonden. We geven op advies van de osteopaat nu probiotica, omdat ons zoontje in het ziekenhuis antibiotica heeft gehad en ook veel krampjes had en weinig ontlasting.  Alles lijkt nu beter op gang te zijn. 
Misschien ook eens naar een osteopaat gaan. Ik ben van mening dat dit voor elke baby goed is, ongeacht de eventuele klachten.  

De osteopaat kan zeker een uitkomst zijn. Gaan wij ook heen met ons zoontje van 4 weken, vanwege een voorkeurshouding. Zijn bovenste nekwervel zit vast als gevolg van de bevalling en daar zitten schijnbaar zenuwen van de maag/darm aan verbonden. We geven op advies van de osteopaat nu probiotica, omdat ons zoontje in het ziekenhuis antibiotica heeft gehad en ook veel krampjes had en weinig ontlasting.  Alles lijkt nu beter op gang te zijn. 
Misschien ook eens naar een osteopaat gaan. Ik ben van mening dat dit voor elke baby goed is, ongeacht de eventuele klachten.  

Onze baby heeft enorm last van krampen gehad en heeft reflux(wat een feest -,-) maar wij hebben toen nazorg ingekocht bij de kraamzorg en dat heeft wonderen gedaan. We krijgen 3x 2uur en in die tijd heeft zij ons thuis begeleid op onze vragen en zorgen. Zo fijn dat iemand de tijd neemt voor jou kind en jou. Ze leerde ons de juiste houdingen om zijn pijn te verlichten, huiltjes te herkennen en dat soort dingen. Maar ook baby massage. 

Oooh wat erg om te horen. De dochter van mijn zus was t zelfde verhaal. Uiteindelijk heeft 2 dingen bij hun geholpen. Inbaken, omdat hun dochtertje zo bewoog maakte ze zichzelf wakker of raakte ze overstuur. En zijn naar een osteopaat gegaan. Blijkbaar zat het nekje van hun dochtertje vast. Blijkbaar nog van de bevalling. Na een paar behandelingen was het een heel rustig kind en kon het weer lekker drinken. Hopelijk he je wat aan de tips op deze forum en krijg je snel verbetering en ook weer een beetje rust. 

Succes

Terug
Bovenaan