help!!

ik gebruik zelf geen ovulatietesten, dus weet eigenlijk niet hoe ze werken... ik  heb pijnlijke borsten en pijn in onderbuik rond mijn eisprong en ook de 'slijmprop' ... zo weet ik ongeveer wanneer wij ons extra moeten inspannen
hoe werkt een ovulatietest eigenlijk?

1983,
spannend ... ik zou nog eens een testje doen als je vrijdag nog steeds niet de rode duivel op bezoek hebt ...  misschien is het wel zo ver???
ik duim alvast voor jou x Succes

Hee Sweety,

wat toevallig... ik had het zelfde probleem deze week. Ik weet omdat ik
een regelmatige cyclus van 31 dagen heb, wanneer mijn eisprong moet
komen. Voel het ook aan mijn borsten en zie het aan het slijmvlies. Nu
hebben we vanaf vorige week flink geklust want maandag zou mijn
eisprong zijn, maar nu heb ik ook woensdag pas echt het gevoel gehad
dat het zo was. Stom he. Dus ook dinsdag flink geklust... dus ik ben
ook benieuwd? wanneer zou je NOD zijn?

Mijne op 20 juni.

Duimen voor ons allebei!!

groetjes Thessa

hee thessa

leuke naam...zo heet ik ook!!! nog meer toevalligheden voor jou en mij hahahaha
mijn NOD dag is ook 20 juni of 21 juni hihihi moet nie gekker worden he ik klus vanaaf nog effe extra en dan afwachten

duimen voor je!!!!

bedankt

x

heee pixie II

een ovulatietest vind ik gemakkelijk...maar dat vindt natuurlijk niet iedereen, tis wel een kostbaar geintje maar ik weet wel precies de dagen dat ik vruchtbaar ben...scheelt een hoop geklus hahahaha. de testen zijn per 7 verpakt en je moet dan wel weten hoe je cyclus loopt. stel je hebt een cyclus van 27 dagen dan heb je dus ongeveer 14 dagen ervoor normaal gesproken een eisprong dus op dag 13. je begint dan met testen op dag 11 en dan test je net zo lang door tot er een glimlachtend gezichtje in je schermpje verschijnt. heb je geen eisprong die dag dan zie je alleen een ovaal rondje. het gezichtje geeft aan dat je binnen 12 uur tot 48 uur je eisrong hebt. je kunt dan dus aan de slag hahaha als je nog vragen hebt hoor ik het wel Succes meid!!

xx

hoi 1983

wat spannend voor je zeg!!!ik zou zeker nog een test doen hoor

succes en ik duim voor je!!

xxx

Terug
Bovenaan