help...

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik kwam net op de wc, en met afvegen had ik een hele dikke glibberige geleiachtige  klodder (sorry voor die vieze woorden hoor), beetje ligtbruin van kleur wat is dat nu, dit nog nooit gehad!
ik denk dat ik nu rond mijn eisprong zit maar heb verder nog helemaal geen slijm gehad in deze cyclus, ik ben ook onregelmatig dus weet niet of het de eisprong is of toch misschien innesteling!
wie kan me helpen?

liefs kim

ho

als het slijm doorzichtig is en je kan er tussen je vingers draden van trekken dan betekent het dat je in je vruchtbare dagen zit
is het slijm wittig dan is het of gewonde afscheiding na en voor je vruchtbare dagen of een schimmel als je ook andere (jeuk) klachten hebt

hoeveelste dag van je cyclus zit je en hoe lang is je cyclus gemiddeld?

succes

hooi meissie28

ik ben april gestopt met de pil ben in juli na 14 weken ongie geweest daarna na 6 weken, dat is 2 weken geleden, dus kan het eigenlijk alleen eisprong zijn, maar afgelopen keren heb ik het gevoeld, nu nog niet veel gevoeld, maar zal dan toch wel denk ik, dan moet ik maar flink klussen, we hebben het gisteren ook gedaan, ik ben benieuwd wat er komen gaat of ik nu eindelijk een cyclus van 4 weken krijg.

hoelang ben jij al bezig en voor het eertse kindje?

liefs kim

hoi kim

in maart is mijn mirena eruit gehaald
na 8 wk   werd ik voor het eerst ongesteld
daarna redelijk regelmatig maar ik ben het maar2 dagen
gisteren aan de ha gevraagd (moest er voor wat anders zijn dus i dacht handig) maar die zij dat het niets zegt over je vruchtbaarheid

de eeerste maanden hebben we het nog veilig gedaan maar ik zit nu officieel in ronde 2 en als het goed is in mijn vruchtbare dagen (al heb ik neit heel veel afscheiding )

groetjes

okey

dus zitten een beetje in het zelfde schuitje ik ben het ook maar een paar dagen, ik ben 1 of 2 dagen ongie maar heb wel nog een paar dagen bruinverlies.
hoeveelste kindje is dit voor jouw?

xxx

ik ook de eerste, ik ben zow benieuwd hoelang het allamaal gaat duren, het is wel spannend, maar ik hoop wel dat ik nu elke 4 weken weer gewoon ongie wordt want ik begin er nu wel moeite mee te krijgen, ik heb het idee dat er nu in ene keer heelveel zwanger zijn in de omgeving, maar wanneer is nu jouw nod, bij 4 weken cyclius is die van mij, 26 september, ik was voor ik met de pil stopte ook precies om de 28 dagen, hoop dat het nu weer zo zal zijn

xx

grappig mijn nod is 25 sept....
ja ik ben er ook veel mee bezig en vind zelf dat ik dat eigenlijk niet zou moeten zijn maar dat is zoooo moeilijk als je het graag wilt
nu baal ik een beetje dat ik geen slijm heb zie topic van mij omdat ik nu in mijn vruchtbare dagen zoumoeten zitten snap je
ik heb wel inwendig veeel slijm met vrijen maar niet als ik naar het toilet geweest ben of zo weet jij daar meer van
nee ik denk het net omdat jij juist de vraag steld over dat vele slijm
ik denk dat je nu erg vruchtbaar bent gezien het slijm...

hihiih wat een toestand is het toch allemaal...bracht de ooievaar ze maar gewoon langs hihi

Terug
Bovenaan