help...

haha jah inderdaad kon dat maar
maar ik heb ook niet zo heelveel slijm in mijn broekje ofzo, alleen net toen ik naar de wc ging was het echt heel erg, echt een slijmerige prop maar gewoon doorzichtig beetje lichtbruin, ik weet het ook niet ik hoop in ieder geval dat het echt de eisprong is dat betekend dat de cyclus weer normaal is eindelijk, want vind bijna 7 maanden best lang voor het ontpillen. wel leuk dat we dan miscchien gelijk oplopen,
heb jij weleens ovulatietesten gebruikt, misschien wil ik dat wel gaan doen.

xxx

ik heb die nog nooit gebruikt omdat ik redelijk regelmatig   ben 2 keer 28 dagen en 2 keer 30 dagen ..
in jou geval als je cyclus zo onregelmatig blijft is het wel handig
tis alleeen wel erg duur....
misschieen een rare vraag maar klus jij elke dag nu rond de eisprond

ik heb het nl de hele maand al zo n beetje om de dag gedaan nu zondag voor het laats en dan denk ik vanavond weer

hoop dat ik het goed doe zo

nou wij zijn allebei ziek geweest vorige week, dus is er niet zo heel veel van gekomen, we doen het als we er zin in hebben, we willen allebei niet te geforseerd gaan doen het moet wel lekker blijven maar meestal zo om de s dagen of zo toevallig gisteren nu ik dat slijm heb misschien vannavond wel weer. maar we willne het gewoon doen als we zin hebben, ik hoop dat ik nu met 28 dagenongie wordt dan hoef ik geen ovulatietesten te kopen ander doe ik het wel
xx

maar gek genoeg nu het voor het echhie is lijkt het wel of ik meer zin heb
soms voel ik me daar wel een beetje schuldig over naar mijn vriend maar ja
als we het in ons oude ritme zouden doen zou het best eens een hele tijd kunnen duren zal ik maar zeggen
en regelmaat is toch belangrijk dus we doen het wat vaken maar zeker niet met tegen zin!!

haha das wel grappig. ik denk soms ook welleens van ik wil wel vaker, maar voelm me dan lullig dan lijkt het voor mijn man net of ik het alleen daar voor doe, en moet wel spannend blijven toch?... maar eid ik ga zo effe weg, ben je er vandaag nog een keer?

xxx

goedemorgen

sorry van mijn overwachtse   vertrek ik kreeg ineens ongepland visite en moest dus afsluiten

groetjs

heeey meid

maakt niet uit joh ik heb het ook welleens dat dat gebeurt en dat ben ik ook gelijk weg ik snap je wel, maar hoe is het vandaag?
met mij wel okey we zien wel wat deze maand ons brengt.

xx

Terug
Bovenaan