Help

Och wat heftig om te lezen. En wat doe je het goed! Je hebt hulp nodig en roept dit ook, dat is dapper!
Wij zijn ook veel van het cb naar de huisarts, fysio en weer terug naar t cb gestuurd. We liepen met ons zoontje (over 2 weken wordt hij 1 jaar) in het AMC maar we moesten steeds weken of zelfs maanden wachten wegens drukte, corona etc. Uiteindelijk heb ik op eigen initiatief, op aanraden van een college, zelf contact opgenomen met het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht. We konden binnen 1,5 week terecht. Super fijn contact. Heb vandaag weer ruim een half uur met de kindersarts aan de telefoon gehangen nadat hij mij belde om te vragen hoe het nu ging. 
Ook wij hebben helaas een kind dat heel veel huilt, slecht slaapt en ontevreden is. Maar hij ontwikkelt zich dan wel weer prima. Hij loopt (aan de hand) maar kan niet omrollen, vaag genoeg. Er werd meteen een afspraak ingepland bij de fysio in t WKZ omdat ze blokkades willen uitsluiten in zn lijfje omdat dat wellicht voor onrust zorgt bij hem waardoor hij niet slaapt.
Goed, lang verhaal kort, ik raad het Wilhelmina Kinderziekenhuis aan. Je kunt zelf bellen. Desnoods je huisarts mededelen dat je dat gaat doen dus dat je een verwijzing wilt hebben. Niet vragen, zeggen. Wij moeten er flink voor rijden. Maar het is het waard!
 
Terug
Bovenaan