HELP!

Geen ervaring mee, maar Ik las zelf eens iets over cupfeeding als borstvoeding niet lukt in het begin. Misschien kan je daar iets mee?

https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/43-cupfeeding-een-hulpmiddel

Zou het ook aan de melk zelf kunnen liggen trouwens? Dat hij daar last van heeft? (Geen enkele ervaring nog; in verwachting van de eerste)

Dank jullie voor de reacties! Dat stelt me wat gerust :)
We geven kunstvoeding, zoals ik jouw artikel lees is dat daarmee geen optie maar wel bedankt voor het meedenken!
Zojuist heb ik zijn melk verdikt en dat met lepeltjes gevoerd. Dat wou wel, dus gelukkig weer wat vocht binnen ?

Wat ontzettend naar zeg! En een stomme reactie ook van de huisarts. Toevallig zo’n 2 weken geleden met ons zoontje gehad. Die had nooit problemen met eten/drinken maar opeens wilde die geen fles en geen speen. Beetje uitslag ook. Bleek die 3 blaasjes op z’n tong te hebben dus dat deed ontzettend pijn natuurlijk! Hij heeft vanaf toen zijn melk en water uit een beker en dat ging en gaat nog steeds goed. Blaasjes zijn weg, maar fles en speen dus ook? nou is jou zoontje zo’n 3 maanden jonger en wordt drinken uit een beker (zo’n munchkin 360 beker) misschien lastiger, maar wellicht iets om te proberen!

Terug
Bovenaan