Help

Eerlijk gezegd kan ik het echt nog niet zien of dit positief of negatief is. 6 dagen voor je nod is ook wel heeeel vroeg. Tuurlijk 'kan' het, maar gewoon nog even geduld.

Mijn nod is vandaag of morgen, maar ik test pas vrijdag. Ik zit in spanning of m'n menstruatie doorkomt één dezer dagen. Maar omdat m'n man in het buitenland zit, wil ik pas vrijdag testen als hij terug is. Ik vind die spanning juist heel leuk ofzo, wil nooit zo ver voor m'n nod testen. Dat roept alleen maar nog meer onzekerheid op. Uiteindelijk is het toch afwachten ergens tot je nod voor je het zeker weet.
 
Dat je bij je zoon al op 8 dpo positief testte hoeft niet te betekenen dat je nu ook al zo vroeg positief kan testen. Het is maar net hoe snel je lichaam hcg aanmaakt. Zo had ik bij m'n eerste dochter meteen een knaltest op het moment dat ik kon testen en bij m'n tweede bleef deze nog lang licht en heb ik eigenlijk nooit een knaltest gehad.

Hoe moeilijk het ook kan zijn, zou gewoon nog even wachten tot het weekend en dan nog eens testen.
 
Ja ik weet 100% zeker dat deze testen positief zijn. Ik heb ze al zovaak gedaan en normaal zie je alleen het witte voorgedrukte streepje, geen roze streepje.
En ik vind voor nod testen juist heel fijn. Ook al gaat het alsnog mis, vind ik het een geruststelling dat er dus wel een bevruchting heeft plaatsgevonden. Als ik altijd alleen maar ongesteld werd zou ik juist gek worden. Dus het is voor iedereen anders. En heel veel vrouwen testen op 9dpo positief.
 
Ik ben 3 keer zwanger geweest en bij alle 3 op 9dpo positief getest. En nu dus weer. 8dpo 's avonds zelfs. Dus de kans is echt best groot hoor. Veel vrouwen testen op 9 dpo positief, dat is niet raar.
 
Terug
Bovenaan