Help?

Hey hey,

Sinds vrijdag 17/11/2023 is mijn implanon uit mijn arm. Ik heb sinds 1 dag ervoor positieve ovulatietesten en sinds vandaag (20/11/2023) niet meer. Maar sinds zondag heb ik enorm veel onderbuikpijn. En al een hele tijd last van gespannen en pijnlijke borsten dat als je op de tepel duwt miniem vocht uitkomt. Wij hebben beslist om het staafje te verwijderen omdat we zelf snel aan kinderen willen beginnen en ik maar last kreeg van bijwerkingen. Ik heb hem 9 maanden in mijn arm gehad. Hebben jullie tips of ervaringen?

Je implanon is amper 3 dagen geleden verwijderd. Je kunt nu dus nog niet zwanger zijn (met heel heel veel mazzel het weekend bevrucht geraakt indien je seks hebt gehad én een ovulatie). Het klinkt voor mij meer als wennen aan geen hormonen meer in je lijf, danwel voel je je ovulatie.

Wat @Ananasss zegt, lijkt me inderdaad zeer aannemelijk. Zou het wennen kunnen zijn aan de veranderde hormonenbalans in je lichaam of nog symptomen van je eisprong. Ik had van mijn eisprong ook altijd buikpijn en zere borsten/tepels.

Je implanon is amper 3 dagen geleden verwijderd. Je kunt nu dus nog niet zwanger zijn (met heel heel veel mazzel het weekend bevrucht geraakt indien je seks hebt gehad én een ovulatie). Het klinkt voor mij meer als wennen aan geen hormonen meer in je lijf, danwel voel je je ovulatie.
Ik ben enorm vruchtbaar en ben vandaag opgestaan met een roze veeg op men toiletpapier als ik naar het toilet ging. Mijn gyneacoloog en ha zeggen dat vanaf het eruit is je direct vruchtbaar bent

Wat @Ananasss zegt, lijkt me inderdaad zeer aannemelijk. Zou het wennen kunnen zijn aan de veranderde hormonenbalans in je lichaam of nog symptomen van je eisprong. Ik had van mijn eisprong ook altijd buikpijn en zere borsten/tepels.
Ik heb sinds vandaag een roze veeg op men wc papier. Het is niet zoals menstruatie want bij mij komt het dan direct eruit. Mijn gynea en ha hebben me gezegd dat je direct vruchtbaar bent

Ik heb sinds vandaag een roze veeg op men wc papier. Het is niet zoals menstruatie want bij mij komt het dan direct eruit. Mijn gynea en ha hebben me gezegd dat je direct vruchtbaar bent
Zou nog een ovulatiebloeding kunnen zijn. Als je dit weekend positieve ovulatietests had, lijkt het mij voor een innestelingsbloeding nog wat te vroeg

Terug
Bovenaan