Dacht ik dus ook, ik heb echt veel pijn aan mijn onderrug en onderbuik bekken. Maar ik denk niet dat ik zwanger kan zijn die symptomen zijn veel te vroeg ik hoop dat de klachten wel weg trekken Want dat is ambetant. Ik ben nu gewoon mijn pilstrip aan het doornemen zoals gewoonlijk. Hopelijk is dat volgende week weg want vrijdag vertrek ik op vakantie 2/08
 
Van afgelopen zondag kan je hoe dan ook nu nog geen zwangerschapsklachten hebben. Hooguit als er wat mis zit misschien.
Nierstenen voel je niet zozeer in je onderrug. Maar zij achter net onder je ribben ongeveer, en dan had je allang op de spoed gezeten vanwege de pijn.
Blaasontsteking misschien? Maar ga liever naar een huisarts voor een goede diagnose. En die kan ook meteen wat voorschrijven indien nodig.
Mijn man voelde zijn nierstenen absoluut in zijn onderrug.
 
Het probleem is dat ik dus veel dingen ervaar als in veel pijn in de onderrug een gevoelige borst, maagpijn, liespijn onderbuik pijn maar van zaterdag op zondag zou da nog niet kunnen dat ik nu al symptomen heb,..?!

Ik maak me een beetje zorgen ik denk niet dat ik zwanger ben ik ben ongesteld geweest dus?
 
Jij zegt veel pijn te hebben. Dat je pijn nu wegzet als hooguit vervelend komt niet overeen met je eerdere berichten. Daarin geef je aan je zorgen te maken. Meis, ga lekker op vakantie en laat tijdens je vakantie dit forum ook maar even thuis.
 
Terug
Bovenaan