Help

Lieve moeders, ❤️❤️❤️

Ik twijfel al heel lang om dit te posten, want ik post eigenlijk nooit iets.
Maar we zijn zó uitgeput dat ik het even niet meer weet en hoop op herkenning of tips.

Onze zoon is met 38 weken geboren. Tijdens mijn bevalling had ik helaas een infectie, waardoor hij uit voorzorg ongeveer 48 uur antibiotica heeft gekregen.
Ik gebruik zelf chronische medicatie (dit mag veilig tijdens borstvoeding en heeft volgens artsen geen invloed op de krampjes die hij nu heeft).

Onze zoon is nu 9 weken en 3 dagen en heeft veel huilmomenten, vooral in de avond. Het gaat dan echt om urenlang krijsen. We merken heel duidelijk dat hij ergens last van heeft. Hij drinkt vaak onrustig aan de borst, huilt soms tijdens de voeding of begint kort daarna weer te huilen.
Eigenlijk huilt hij op meerdere momenten gedurende de dag: in de reiswieg, in het autostoeltje, tijdens tummy time… maar de avonden zijn verreweg het zwaarst.

We hebben al van alles geprobeerd:

• Moonboon
  • Draagzak
  • Inbakeren
  • Slaapzak
  • 5S-methode

Ik geef borstvoeding en afgekolfde melk. Voor de zekerheid eet en drink ik geen melkproducten, maar helaas zien we geen verbetering.
We zijn ook bij een osteopaat geweest en zelfs bij een babyspa. We hebben echt letterlijk alles geprobeerd…

We zijn zó vaak bij de huisarts en het consultatiebureau geweest, maar voelen ons eerlijk gezegd van het kastje naar de muur gestuurd en niet echt gehoord. Dat maakt het extra zwaar.

Wij zijn ontzettend moe, emotioneel én fysiek.
Het voelt zo machteloos om je kind zo te zien huilen en niets te kunnen doen.

Ik weet dat krampjes “erbij horen”, maar dit voelt alsof hij écht ergens last van heeft.
Daarom mijn vragen aan jullie:

• Hebben jullie dit ook meegemaakt rond deze leeftijd?
  • Wat heeft bij jullie geholpen?
  • Wanneer zagen jullie verbetering?

Alle ervaringen of tips zijn welkom.
Dank je wel als je de tijd neemt om te reageren.

Terug
Bovenaan