HELP

hallo
ik ben 12 maar denk ik voor het laatst ongi geweest en ik heb meestal een cyclus van 36 dagen. nu heb ik een tijd terug 10 testen gedaan en die waren allemaal positief. maar gister hebben mijn vriend en ik sex gehad en vanmiddag had ik bloed bij het afvegen en nu nog steeds bij het afvegen.
wat kan dit zijn help me want ik ben erg ongerust. ik heb wel last van de tepels en zo. maar ik heb sinds vanmiddag al bloedverlies alleen bij het afvegen en ik kan nog niet bij het ziekenhuis terecht want ik krijg pas aanstaande maandag een echo dus afwachten
maar wie helpt me uit de brand
groetjes anoniem
ps..ik hoop vanavond nog op een paar reacties
 
denk dat je je niet ongerust hoef te maken er kan een adertje gesprongen zijn kan je vaak hebben,ik heb het zelf nooit gehad maar genoeg van hier wel
zolang je bloeding niet hevig wordt en met krampen samen gaat is er weinig aan de hand
sterkte
 
10 testen?!? Je weet toch, dat je soms onterecht een negatieve test kunt krijgen maar nooit onterecht een positieve? Als je er twee doet en de één is positief en de andere negatief deugt die tweede gewoon niet. Moet je verder zelf weten hoor, maar het lijkt me een dure grap.
 
hallo
ik heb nu wel meer bloed verloren maar ik heb absoluut geen krampen of buikpijn. alleen bloed..
kan ik maandag nog wel voor een echo gaan dan of niet.
graag hoor ik jullie reacties
groetjes anoniem
 
Ik heb dit ook gehad tijdens de zwangerschap van de eerste. Omdat de baarmoeder extra doorbloed is springt er weleens een adertje. Je gaat maandag gewoon die echo laten maken want als je geen buikpijn e.d. hebt hoef je je nog niet zo'n zorgen te maken.

Succes!
 
Ik had 3 dagen geleden hetzelfde. Na het vrijen iets bloedverlies. Was niet zoveel, ook enkel bij het afvegen.
Mijn ha zei dat je baarmoedermond op dit moment zo goed doorbloed is, dat een aanraking of dus sex een bloedvaatje kan doen knappen met als gevolg wat bloedverlies.
Ik had verder ook nergens last van, geen pijn of krampen. Houdt het goed in de gaten en bel desnoods je huisarts op als je je onzeker voelt.
Sterkte
 
Volgens mij inderdaad gewoon contactbloeding, als het helder bloed is met afvegen. Als het gepaard gata met hevige krampen en véél bloedverlies moet je je zorgen maken.
Je kan gewoon een echo laten maken
hoor. Succes.

Liefs Sas
 
Terug
Bovenaan