HELP

huh lees ik t nou goed???????? of ben ik scheel?? bedoel je dat je 12 bent of 12 weken ?????????????????????????
tien keer testen en tien keer positief is dus echt zwanger lijkt mij
 
Volgens mij bedoelt ze dat ze 12 maart voor het laatst gemenstrueerd heeft.

Waarschijnlijk is het inderdaad de baarmoedermond die ietsjes bloedt. Komt vaker voor na het vrijen.
Maar als je echt zekerheid wilt moet je gewoon even de vk bellen, die zijn daar voor!!

heel veel succes
 
hallo
ik ben bij het ziekenhuis geweest en ze hebben een echo gemaakt maar ik ben niet zwanger want er zat helemaal niets. het was ook geen miskraam zijden ze dus het zijn gewoon valse positieve testen
raar he
ik heb het er erg moeilijk mee op dit moment
dus dan weten jullie dat
ik wil het eerst van me afzetten en dan kom ik hier wel eens weer kijken oke
groetjes anoniem
 
Ik weet het niet hoor, maar ik geloof geen hol van dit verhaal. 12 jaar (???) zwanger, en 10 testen doen?????? Beetje een broodje aap verhaal. Geloof je zelf dat het 10 valse testen waren???
Droom lekker verder meid (of gozer, die denkt dat ie leuk is om zo'n verhaal neer te zetten)
 
hahahahaha ik geloof er ook geen bal van. Ze zegt dat ze maandag pas naar het ziekenhuis mag voor een echo, en nu verteld ze dat ze al is geweest???
Als je nog maar zo pril bent, kunnen ze niets op een echo. Misschien een vruchtzakje maar meer ook niet.
 
hallo
ik ben geen 12 jaar hoor maar 23.
en ik ben echt vrijdag naar het ziekenhuis geweest omdat ik al bloed verloor dus ik heb zitten aandringen totdat ik mocht komen en ik mocht direct langs komen en toen deed ze een inwendige echo en er zat echt helemaal niets geen zakje en ook geen vruchtje dus ik ben gewoon niet zwanger ze heeft wel een half uurtje rond gekeken maar er zat echt niets. maandag ga ik niet heen omdat ik toch niet meer zwanger ben. of ik heb een miskraam gehad maar dat ik dat niet weet en dat het misschien donderdag avond al ben verloren. dus ik wacht eerst even rustig af en dan zie ik wel even weer.
als jullie mij niet geloven dan toch lekker niet of wel soms als ik mezelf maar geloof.
ik moet als mijn bloeding over is volgende week weer naar de huisarts en dan wordt ik door gestuurd naar het ziekenhuis
groetjes anoniem
 
ik kan me wel voorstellen dat ze dachten dat je 12 was, want je begint je vraag met :ik ben 12 maar denk ik....
Vind je het gek dat ze dan denken dat je 12 bent?? ik niet.
maar dat ze een half uur rond hebben gekeken????? ach ja, zoals je het zelf al zei: als je het zelf maar gelooft........
 
Terug
Bovenaan