help!!!!

hallo allemaal,

ik heb een vraagje , ik ben nog niet zwanger (of misschien wel), mijn temperatuur is al 16 dagen hoog, ben de laatste paar dagen wat misselijk, ben duizelig en erg moe, nou heb ik een vraagje ik heb namelijk geen gevoelige borsten, hadden jullie dit allemaal wel?moet dat perse al in het begin?
zou fijn zijn als iemand dit weet....

liefs leetje 1981
 
hoi daar !!

nou natuurlijk het kan allemaal ,

je kan dus zwanger zijn , maar ook helemaal niet ,

vergeet 1 ding niet dat je lichaam je enorm in de maling kan nemen,
mijn vrouw heeft al een paar keer div vormen gehad ,
dat ik echt dacht jee die is zwanger , ook misselijk , moe , alles dr op en dr aan ,
en meestal was dat in de week dat ze ongesteld moest worden.
erg spannend dus elke keer.

natuurlijk kan het dat je zwanger bent , mijn advies , vooral niet te druk om maken ,
dat werkt aleen maar negatief op alles.

natuurlijk duim ik met je mee

groetjes jaap
 
dank je jaap voor je ractie, ja ik ben zelf ook al een paar keer voor de gek gehouden door mijn lichaam, maar vooral omdat mijn temparatuur nog hoog is ben ik gaan twijfelen, want dat hoort na 14 dagen geloof ik weer naar beneden te gaan...
ik ben van mezelf een vrij relaxed typje, maar de laaste paar dagen, zeker sinds ik misselijk ben, begint het toch wel te kriebelen.
ach ja ik zie het morgenvroeg wel en ga nu eerst uit van een negatieve test!

liefs leetje 1981
 
ejjjjj wat zij ik nou

blijf vooral positief , dus misschien is die test wel positief !!!

wij zaten na 11 maanden op een zondag buiten ,
en het klinkt raar maar er kwam heel laag een ooievaar boven ons cirkelen.
mijn vrouw janneke zou zaterdags ongesteld worden.

ik zei ga jij eens lekker een test doen , want volgens mij ben je zwanger ,
dat bleek dus zo te zijn , we zijn helemaal in de wolken.

door positief te blijven hou je je relatie goed , en creeer je ideale omstandigheden om een a.s. kindje te maken.

nogmaals we duimen voor jullie en iedereen die we het ozo gunnen !!!

groetjes jaap
 
he jaap,

dat is grappig zeg van die ooievaar, zou het dan toch....?haha nee hoor grapje.
jullie hebben toch al meer kinderen?hoe oud zijn die als ik vragen mag?
zit janneke ook op dit forum of niet?leest zij met je mee als je schrijft?vraag ik me gewoon af, ben heus niet nieuwsgierig...
ach ja het zou natuurlijk geweldig zijn als de test positief is morgen....en tuurlijk zou ik even terleurgesteld zijn als het niet zo is, maar ik weet ook dat we nog maar in de vierde maand zitten dus dat valt nog mee.

nou doeggie!
 
ja we hebben al 2 dochters ,

1 van 14 , en 1tje van 7 ,
2 pracht meiden , en we zijn heel gelukkig met elkaar.

door omstandigheden zit er 7 jaar tussen , en nu er een 3e kindje op komst is lijkt het wel dat al onze inspanningen niet voor niets is geweest.

we zien de komst van ons 3e kindje als een zegel van bewezen liefde voor elkaar.

janneke zit niet op dit forum , ze is te vinden op een andere site , janneke leest wel alles mee.

groetjes jaap
 

Hoi

In principe kan alles!
Ik had juist geen kwalen alleen last van gevoelige borsten en natuurlijk wel de moeheid maar ik zat toen ook in een stressvolle situatie dus had eigenlijk niet het vermoeden dat ik zwanger was! ik bleek wel zwanger te zijn en al bijna 11 weken. de pijn in mijn borsten was overigens snel weg en ik ben nu 32 weken zwanger en ondanks dat het nu de laatste loodjes zijn en het wel zwaarder word heb ik de rest van mijn zwangerschap nergens last van gehad ( dat begint nu een beetje..) zo zie je maar weer!

liefs sarah
 

wat ik eigenlijk probeerde te zeggen is, elk lichaam is anders, de 1 heeft er veel last van en de ander juist niet!
de een heeft snel een buik en de ander niet!
ik zal voor je duimen dat je zwanger bent!!

liefs sarah
 
Terug
Bovenaan