help!!!!

he jaap en liefmeisje,

ik heb de test verkeerd gedaan...weet dus nog niks.
had zo'n digitale, leek me duidelijker maar heb er verkeerd in geklikt, net andersom, snel weer verwisseld en toen verscheen er niks dus ook niet dat ik niet zwanger ben maar gewoon niks...haha dom he mijn vriend en ik kunnen er wel om lachen had namelijk een andere keer ook al zo'n test verknald en dit was de laatste....
dus ik weet nog niks!
nou ja we wachten nog even rustig af, we kunnen vandaag toch geen nieuwe kopen.

jaap, je dochters zullen het vasr leuk vinden om er een broertje of zusje bij te krijgen!op deze leeftijd maken ze het zo bewust mee, leuk hoor!

liefmeisje,

succes met de laatste loodjes!!!!fijn dat je zo weinig klachten hebt!!

liefs leetje 1981
 
Hoi Leentje,

Klinkt allemaal wel erg spannend. Wat ontzettend jammer nou dat je de test niet goed hebt gedaan. Was je een beetje zenuwachtig??  

Die digitale van clearblue bedoel je? Daar zitten als het goed is, 3 testen in. Als je al 16 dagen een verhoogde temp hebt dan mag je die test ook later op de dag doen, hoor. Gewoon niet te veel drinken en een paar uurtjes wachten en dan nog een keertje proberen (wel op de juiste manier natuurlijk ) .

Suc-6 groetjes Nanda

p.s. dat je niet alle kwaaltjes hebt uit het boek is niet gek hoor. Het belangrijkste dat je al 16 dagen een verhoogde temp hebt, klinkt wel heel erg super goed.
 
hihi ja was beetje zenuwachtig...

mijn temperatuur was nog steeds hoog vanochtend (dag 17) maar nu twijfel ik een beetje of ik het wel goed heb gerekend ik zal het even opschrijven:
dag 10 van cyclus- 36,0
dag 11- 36, 1
dag 12- 36, 0
dag 13- 36,1 erge buikpijn 's avonds dus denk eisprong
dag 14- 36,5!
dag 15- 36,6!
dag 16- 36,3
dag 17- 36,0
dag 18- 36,5
dag 19- 36,6
enz. vanaf nu bleef hij hoog, maar vraag me af waarom hij op dag 16/17 ineens weer laag was terwijl ik op de avond van dag 13 echt menstruatie achtige buikpijn had dus denk dat dat mijn eisprong was helemaal omdat de temp. de volgende dag hoog was...moet ik nu wel van 17 dagen hoog uit gaan of pas vanaf dag 18 rekenen?kan je me helpen?of iemand anders?
ik ben er vrij nuchter onder hoor heb er geen moeite mee om nog even te wachten maar vraag me af of ik het wel goed doe...

liefs leetje 1981
 
oh ja en het was de laatste test die ik in huis had, dus moet zowiezo wachten...
denk tot donderdag want dan ben ik vrij en als het raak is wil ik liever bij mijn vriendje zijn dan op mijn werk daarna...

liefs leetje 1981
 
Ik moet zeggen dat ik het nu ook wel spannend vind worden, als ik je verhaal zo lees. Het is zo herkenbaar van toen wij zwanger wilden worden. Inmiddels \ijn wij al ruim 37 weken, maar die spanning van het begin blijft toch bijzonder.
Hopelijk is het raak en heb je straks een test die maar op 1 manier te gebruiken is!
groejtes
greet
 
Hoi Leentje,

Ondanks dat ik zelf ook temperatuur vind ik het wel moeilijk om iets van jouw temp te zeggen, hoor. Ik weet niet wat voor een cyclus je normaal hebt?

Theoretisch moet je  de gemiddelde temp nemen van de week ervoor en dat vergelijken met de gemiddelde temp van de week erna. Tja en dan zou je zeggen dat je van de eerste temp verhoging uit kunt gaan. Maar hij zakt dan  wel weer erg na twee dagen.

Die digitale test, je hebt er over dat je hem er verkeerd in hebt gedaan. Wat deed er toen niet meer? Alleen het aflezen niet? Heb je wel over het correcte gedeelte heen geplast ? Dan kun je het namelijk nog steeds gewoon aflezen als een normale (dus niet digitale) test. 2 streepjes is zwanger.

Groetjes Nanda
 
wat lief dat jullie zo meeleven!
ik probeer het gewoon even te blaten voor wat het is en tot donderdag af te wachten.
het heeft ook wel wat die gezonde spanning!
ik vond het dus ook raar dat die temperatuur ineens zo laag was de 3e en 4e dag, maar het schijnt ook te kunnen dat je temperatuur wat lager wordt als het kouder is..maar wel groot verschil.
ik temperatuurde een keer op een avond gewoon voor de nieuwsgierigheid nog voor mijn eisprong en toen had ik 35, 5...erg laag he mijn vriend dacht dat ik onderkoelt was haha hoezo overbezorgd typje en heeft op google gezocht en daar stond bij dat als je een trage spijsvertering hebt je temperatuur laag kan zijn en daar heb ik inderdaad last van.
ach we zien wel donderdag zou de test toch wel duidelijkheid moeten geven, dan ben ik niet meer te vroeg dacht ik zo!

slaap lekker liefs leetje 1981
 
Terug
Bovenaan