HELP

A

Anoniem

Guest
ik ben bang...
bang dat het niet goed meer zit.

het lijkt wel of sinds gisteren de klachtjes met de noorderzon aan het vertrekken zijn.
ik hoop zo dat het nog goed zit, maar ben niet misselijk, en mijn borsten zijn ook niet gevoelig op dit moment.
brrrr

HELP!

vandaag ben ik 8 weken en 2 dagen. eigenlijk krijg ik odn erdag een echo, maar ivm meerdere miskramen mag ik bellen als ik ongerust ben. op ondag bellen lijkt me niet echt de bedoeling? of wel?
ik trek het echt niet als het nu weer mis is...

he meis,

Wat klote dat je je zo onzeker voelt.........
Ik kan je vanalles vertellen:
- de klachten zijn gewoon niet elke dag even heftig aanwezig,
- het hoeft niets te betekenen......
- zolang je geen krampen met bloedverlies hebt is er nog niets aan de hand......
- misschien heb je je hcg piek al gehad.......
En ga zo maar door.......
De werkelijkheid is, ik had ditzelfde gevoel na mijn miskraam, toen ik weer zwanger werd, en het enige wat je geruststeld is een goede echo............
Dus ik duim dat het gewoon nog goed zit, en probeer anders je vk te bellen of je toch niet even eerder mag komen als je dat geruststeld..........

Hou je goed,

Liefs Rimke

hoi rimke...

ik weet wat de theorien zijn, maar emotioneel is dat maar moeilijk te geloven.
ik heb naar het ziekenhuis gebeld, maar daar zeggen ze dat ik morgen maar terug moet bellen voor een echo.
ik ben de eerste die belt morgenochtend!

Hoi Carina,

Ik heb hetzelfde meegemaakt. toen ik ongeveer 9 weken was, waren ineens alle kwaaltjes weg. Ik kon weer gewoon eten zonder misselijk te worden en ook mijn borsten waren helemaal niet meer gevoelig. Omdat ik 4 maanden daarvoor een mk heb gehad was ik ook erug zenuwachtig of het nog wel goed ging. Zeker omdat ik al de hele zwangerschap bruinverlies had (zonder krampen gelukkig)
Na een dag of 3 kwam de misselijkheid terug, maar mn borsten zijn nooit meer gevoelig geworden!

Nu ben ik 28+1 week zwanger van ons meissie, en alles gaat voorspoedig. Ik hoop dat het jouw een beetje een hart onder de riem steekt. Het hoeft niets te beteken, je lichaam went aan de hormonen, en bij de een gaat dit sneller dan bij de ander.

gr. Peet

Hee Carina,

Met 6 a 7 weken waren mijn klachten ook opeens weg. Was ervoor heel misselijk en moe en opeens zo goed als geen klachten meer. Toen ik nog een test deed   had deze ook nog eens een veel  vagere 2e streep als eerst, nou toen was ik er echt van overtuigt dat het mis was, ik wist het gewoon zeker en was er ook heel stellig in. Toen ik een paar dagen later bij de verloskundige was voor een echo  vertelde ik haar ook dat ik al wist dat het niet meer goed zat en dat het ongeveer een week geleden mis was gegaan...
Toen kreeg ik de echo en opeens zei ze, maar ik zie wel een hartje kloppen!!!!!
Gister met 11 weken weer een echo gehad en alles is nog steeds helemaal goed.
Dus het kan echt hoor dat je klachten opeens een tijdje wat minder zijn, ik was met 4,5 weken als heel beroerd met 6 a 7 weken zomaar 1,5 week nergens last van en toen kwamen alle klachtjes weer.
Hoop voor je dat je echo morgen goed is dat is de beste geruststelling, maar het kan echt hoor dat je klachten opeens wat minder zijn!

Liefs Bo

ik hoop zo dat dat bij mij ook het geval is...
maar na 3 miskramen vertrouw je je lichaam gewoon niet meer.

een test durfde ik vanmorgen niet eens te doen.

Ja snap dat je na 3 miskramen weinig vertrouwen meer hebt, dat is ook niet meer dan normaal.

Maar geef de hoop niet hoor het kan echt ik was er ook echt van overtuigt... Je hormonen kunnen ook rare dingen met je doen.

Heel veel succes morgen... Ik zal voor je duimen!!!

X

een kleine gerusstelling met het avondeten..
kreeg maar weinig naar binnen...

jeetje.. wat kan een mens dan helemaal van de kaart zijn zeg!
ik sta versteld van mezelf. ik ben normaal erg nuchter, maar als het om je kindje gaat is dat toch heeeeeel anders.

morgen laat ik wel weten wat de gyn zei...

Terug
Bovenaan