HELP

He meis wat vervelend dat je zo'n rotgevoel hebt!!!! Ik hoop dat je, je gauw wat beter voelten dat de echo je morgen gerust kan stellen! Ik herken je gevoel zo goed, moet mezelf soms echt streng toespreken om met beide benen op de grond te blijven en niet gewoon helemaal in paniek te raken... Terwijl ook ik normaal gesproken een rustig en nchter persoon ben...
Die miskramen hakken er gewon zo in, je weet niet meer wat je kunt vertrouwen...

Ik denk aan je en heel veel succes morgen!!

liefs Mickey (morgen 7 weken)

HOi carina

Jeetje wat ontzettend klote voor je allemaal zeg!! maar houd moed hoor ik heb ook 2 miskramen gehad en ben nu gelukkig 19 weken zwanger maar idd het blijft allemaal erg spannend ik had ook pas toen we het hartje zagen en meerdere echo s kregen en ik nu een buikje begin te krijgen dat ik het nu ook pas geloof hoor!!

maar probeer rustig te blijven al weet ik dat dat heeel moeilijk is !   doei knuffel en sterkte bloemx

He meid,

Voel je je inmiddels alweer iets beter of heb je nog steeds dat negatieve gevoel?
Ik duim zo hard voor morgen voor je!
En nogmaals, het is allemaal zo herkenbaar, ook ik heb die vreselijke onzekerheid gehad na mijn miskraam.........ook dagen dat de klachten gewoon weg waren..........maar ben dus nu 33 weken zwanger..............

heel veel sterkte morgen bij de echo, en ik hoop ook veel plezier...........want als het dan goed is, is het prachtig..........ik denk aan je!

Liefs Rimke

half 12 word ik in het ziekenhuis verwacht.
spannend!

gisteravond bleef ik een beetje weeig. een goed teken dus.
nu voel ik vanalles daar beneden. nou ben ik al 2 dagen niet meer fatsoenlijk naar de wc geweest (je weet wel...) dus dat kan er ook mee te maken hebben.

nog 2,5 uur...
tot straks en hopelijk met goed nieuws

alles was gelukkig goed.
we zagen een klein hoopje mens.
de grootte is nog moeilijk te bepalen zo vroeg, daarom is er altijd later nog een echo, maar volgens de echoscopiste was het groot genoeg.

we hebben het hartje ook gehoord. en ik zag het weer knipperen.

de afspraak van donderdag blijft gewoon staan. en dan krijg ik ook een fotootje mee.
maar ben blij dat nu alles goed was. mijn hart klopte in mijn keel.

groetjes Carina

Wat ontzettend fijn voor jullie!!!!
Zit met kippenvel op mijn armen, het is jullie zo gegund na al die ellende........
Nu op naar donderdag en daar lekker ontspannen heen gaan en genieten.........en een mooie foto meekrijgen!
hoera!!!!!

Liefs Rimke

dank je Rimke!
het werd ook weleens tijd voor goed nieuws..
al is deze echo natuurlijk geen garantie. maar ik heb er weer meer hoop op dat het goed komt.
gelukkig!

ik vier een klein feestje hier!

Pffffff, ik ben blij dat alles goed is en ik wens je een stressvrije zwangerschap!!!!
groetjes,Priscilla

Terug
Bovenaan