HELP!!!!!!!!

hoi lieve meiden,

ik heb al 2 daagjes wat ongi krampjes maar heb donderdag pas mijn NOD maar was zo nieuwsgierig dat ik net een cb test heb gedaan

ik heb een lichte 2de streep

ik heb heel wat testen gehad en gedaan in die 3 jaar maar nog nooit een vage 2de streep gehad.

nu ben ik dus helemaal in de war , er wordt vaak gezegt een 2de vage streep is een streep maar durf eigenlijk niet te vroeg te juichen.
ga vanmiddag nog maar eens testen en morgen vroeg.

ben helemaal op van de zenuwen.

dacht eerst ow die is negatief ,plasjes opgeruimt en ik kijk nog eens een 2de vage streep.
maar heb nog wel ongi krampjes

HELP!!!!!!!!!

wil het nog niet zeggen tegen mijn mannetje of iemand anders voor ik een duidelijke posotieve test heb.

ben beetje voorzichtig

maar sta straks wel bij de drogist

sorry voor een lang verhaal met 6x hetzelfde maar ???????? ben in de war

liefs moekje

Lieve Moekje,

Wat spannend!!!! Heel veel succes bij de volgende testen, ik ga voor je duimen dat de 2e lichte streep steeds duidelijker wordt.

Liefs, Ibbeltje.

He Moekje,

Wat lees ik nou?????!!!!!!!!!!!!
Ik heb altijd geleerd en gelezen een streep is een streep.
Spannend man!
Ik kan mij voorstellen dat je er nog een test aan waagt.........maar er is toch zeker hoop!
Ik zit zelf helemaal te glunderen, van het zal toch niet waar zijn??!!
Wat voor klachten heb je precies?
Merk je echt heel veel verschil aan je borsten, of zijn ze maar iets gevoeliger?
Laat je het even weten als je de tweede test er tegen aan hebt gegooid?

Liefs Vera

Meid

Ik ga voor je duimen. Donderdag is nog maar 2 daagjes verwijderd. Hopelijk wordt die 2e vage streep een hele duidelijke.

Liefs
Nicole

hoi ,
heb net nog een test gedaan maar die was helemaal vaag 2de streep kan je bijna niet eens zien .maar had ook lichtere urine he want had mijn vorige plasje al weggegooit.

denk dat ik morgen vroeg nog maar eens test

en dan zien we wel

had het ziekenhuis al gebelt of ik niet kom komen voor een bloed test maar dat deden ze nog niet  ik balen want dan kunnen ze het veel eerder zien.

heb nog wel steeds ongi buikpijn
en borsten zijn een stuk minder

ben helemaal in de war

ga morgen met mijn ochtend plasje nog eens testen want dan zit ik eigenlijk nog 1 dag voor nod he

ff duimen nog he

hoe is het verder met jou vera?

liefs moekje

Hoi Moekje,

Wat zal het moeilijk zijn om tot morgen te wachten..........
Maar ik zie het wel positief in voor jou, want een streep is immers een streep. Toch?
Wat flauw dat je niet mocht bloed prikken, is toch een kleine moeite?

Hier is alles rustig. Weinig klachten, alleen wat kramp in de onderbuik en veel witte afscheiding.
Ik probeer wel te wachten tot het weekend, omdat ik 1/11 een echo had waaruit bleek dat ik zsm een eisprong zou krijgen, maar mijn officiele NOD vrijdag of zaterdag is.
Ik zal niet weten wat ik dan moet aanhouden, dus ik probeer nog maar niet te vroeg te testen????!!!

Nu, ik denk aan (ben je trouwens aan het werk?) en tot snel,

Liefs Vera

nou ik mag je toch wel feliciteren hoor!!

Ik snap je gevoel!
Bij mijn eerste zwangerschap had ik op NOD licht streepje...2dgn later een hele duidelijk!
Een streep is een streep hoor!

Je moet in ieder geval altijd ff je blaas goed vol laten worden!
Het hoeft niet perse met ochtendurine...als je genog gedronken hebt en een paar uren ophoud is je urine ook geconcentreerd

zelf heb ik testen altijd gedaan met apothekertest, duidelijk genoeg.
maar hoor veel positieve verhalen ook over cb.

Nou meid sterkte en ik weet hoe je je voelt, stiekum ben je blij maar je gelooft het nog niet....
wanneer was je nod?

Terug
Bovenaan