HELP!!!!!!!!

sorry donderdag nod lees ik net...
nou dan is het niet raar hoor een vaag streepje....

haha sterkte...en stiekum toch gefeli!!!!

Gezellig weer een zwangere erbij!

hoi vera,

nee ben nog niet aan het werk moet om 16:00 uur pas beginnen .

dus morgen nog maar eens testen, dan laat ik het hier wel gelijk weten.

lijkt wel of ik nu door de zenuwen steeds meer buikpijn krijg

volgens mij wordt ik gek .

loop steeds naar die test toe of ik het wel goed had gezien hahahaha

maar toch maar afwachten op morgen
dadelijk was die test helemaal niet goed was die kapot ofzo zit ik hier met valse hoop

nou we wachten al ruim 3 jaar dus moet die ene dag er ook nog bij kunnen he

ga ook nog voor jou duimen hoor en hoop dat we aan het einde van de week allebei goed nieuws hebben.

want het is voor ons allebei en nog wat andere denk ik
SPANNEND SPANNEND SPANNEND

tot gauw

liefs moekje

Hoi Moekje,

Een streep is een streep hoor, die verschijnt alleen als er HCG in je urine zit.

Bij mijn 1ste IUI heb ik op mijn NOD getest en er verscheent ook een vage streep. 3 dgn later weer getest en ja hoor, een dikke vette streep.
2 dgn voor je NOD kan hij idd nog erg licht zijn. Ik zou als ik jou was gewoon morgen of donderdag nog een keer testen. Waarschijnlijk is hij dan wat donkerder. Meestal zeggen 3 dgn wachten met weer testen, maar dat is in ons geval erg moeilijk want we moeten al zoveel geduld hebben.

Je hebt ook Pregnyl gebruikt hé?
Deze kan ook, als je te vroeg test, een vals positieve test geven, vanwege de HCG dat erin zit. Probeer daar wel rekening mee te houden.

Maarrrrrrrrrrrr, ik wil je toch al een heeeeeeeeeeel klein beetje voorzichtig feliciteren.
Want, volgens mij, is de HCG van de Pregnyl, al uit je lichaam en ben je gewoon zwanger.

Veel sterkte met het wachten, ik  voor een positieve test.

Kruimel

hoi,

vandaag is het 2 weken geleden dat ik pregnyl heb gespoten

is het dan wel al uit mijn lichaam????

heb gewoon 1 ampul gehad.

vorige maand had ik ook 2 dagen voor NOD getest en toen was die negatief en werd ik de volgende dag ongi dus waarschijnlijk 1 dag voor nod getest.

heb wel steeds erg ongi krampen

toch maar ff wachten tot morgen

pfffffffffffff

groetjes moekje

Volgens mij, weet niet zeker hoor, blijft de HCG van de Pregnyl 10 dgn in je lichaam, en daar ben jij allang voorbij, jij zit op 12 dgn (toch?)

Test gewoon morgen, en overmorgen, en desnoods nog een paar keer als je het niet geloofd, dan kan je er zeker van zijn dat je zwanger bent.

OOOOOOOOOH spannend, ik word er helemaal zenuwachtig van.
Het is zo'n geweldig gevoel om na zo lang eindelijk een positieve test in je handen te houden.
Ik liep toen ook helemaal te stuiteren door het huis, heb 4x getest, voordat ik het echt geloofde.
Ik wil het ook snel weer meemaken.

oow kruimel,,

niet vedriet zijn he

ik gun het jou en alle andere ook zo van harte

ben helemaal op van de stress

ga morgen nog eens testen en dan weten we meer.

kan alleen die ongi buikpijn niet verklaren als het echt zo zal zijn dat ik zwanger ben

heb wel weer steken in mijn borsten , terwijl dat net juist weg was begint het weer

ben totaal in de warrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

nou hopelijk tot morgen en heb ik goed nieuws

dikke kus moekje

ongi krampen = een zwangerschaps kwaaltje!!!!!!!!!!!

Nou hou ik op, ik zit je alleen maar hoop te geven.

hoi moekje,

ook ik heb altijd geleerd: 2 strepen/streepjes is zwanger!

Ik duim voor je!

Liefs, Veer

Terug
Bovenaan