HELP! ik heb een dochter van nu 6 weken oud,de eerste 2 weken gaf ik frisolac normaal en ze was een heel tevreden meisje, maar sinds de laatste 4 weken is het echt knudde met de voeding! ze heeft veel last van darmkrampjes en ze krijst het uit tot ze er bijna in blijft! Van het cb werd gezegt dat ik maar moest gaan mengen met frisolac comfort. heb dat ook gedaan 50/50, nou toen was het sproeipoep en nog harder janken. we hebben het toen maar met 2 schepjes gedaan en nog steeds krampjes, het leek wel als het juist erger werd met de krampjes! venkelthee hebben we ook al geprobeerd, werkte ook niet! Nu hebben we cinababy dat helpt een beetje maar nog steeds heeft ze last, ze huilt echt uren, gisteravond bijv. smiddags heeft ze redelijk geslapen maar savonds van half 6 tot vannacht 1 uur heeft ze alleen maar gehuild! en zo gaat het al weken, ik en mijn man worden er echt moedeloos van, de een zegt dit en de ander weer dat.
en dan heb je mensen die zeggen dat je maar moet genieten van deze tijd nu ze zo klein is, nou om eerlijk te zijn mag ze van mij wel ouder zijn! het is gewoon vermoeiend en afentoe trek ik het echt niet meer.
nog meer mensen die dit herkennen ??
groetjes Therese
en dan heb je mensen die zeggen dat je maar moet genieten van deze tijd nu ze zo klein is, nou om eerlijk te zijn mag ze van mij wel ouder zijn! het is gewoon vermoeiend en afentoe trek ik het echt niet meer.
nog meer mensen die dit herkennen ??
groetjes Therese