help

Ze trappelen dan heel hard met de beentjes en zwaaien met de armpjes. en je hoort de darmpjes borrelen, tenminste dat was bij mijn dochter zo.
en dan huilt ze, dat huilen gaat over in krijsen en ze is niet te troosten dan.
Ik zelf heb ook cinababy gebruikt en dat werkt ook goed tegen de krampjes en het is homeopatisch dus je kunt het altijd proberen
 
Heel herkenbaar allemaal. Ook onze dochter heeft last gehad van krampjes. Ze is nu 14 weken en het is helemaal over. Goeie tip van je huisarts om Omneo 1 te gaan gebruiken. Wij hebben dat ook gedaan in combinatie met een klein mespuntje abc dolphilus erdoor. Ook hebben we de eerste drie maanden alleen maar Spa blauw gebruikt.
Succes
 
ook mijn zoontje heeft heel erg last van krampjes gehad. Ik ben toen nadat ik eerst frisolac comfort head geprobeert overgegaan op omneo 1. En echt waar Tim huilt zelden. Als het een kwartiertje per dag is dan is het veel. terwijl hij voorheen echt uren achter elkaar kon huilen. Helemaal geweldig. Ik zou je aanraden om voorlopig tot 6 maanden omneo te blijven gebruiken en daarna kan je met weer andere voeding gaan expirementeren. Zo heb ik het ook gedaan en dat gaat nog steeds geweldig. Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt
 
Hier nog een trotse moeder van een - vooral 's nachts huilende - dochter.....

Ik lees hier goede berichten over Omneo1, is dit gewoon te verkrijgen of alleen via huisarts? Heb er nog nooit van gehoord :S

Groetjes Anne
 
Ook bij ons heeft Cinababy geholpen.
We geven het nu standaard drie maal per dag: na de eerste voeding, na de tweede en na de 19.00 uur voeding.
We wachten dus niet af tot hij krampjes krijgt, maar geven het gewoon preventief. Sinds we dit doen heeft hij geen enkel krampje meer gehad!
Misschien doe je dit al, zo niet dan kan je dit eens proberen.
 
Oh wat herkenbaar allemaal! Ik heb een dochtertje van 12 weken.
Eerst gaven we Nutrilon 1 maar daar bleef ze van krijsen, je hoorde de lucht gewoon door haar darmpjes gaan, en natuurlijk was niks goed genoeg om haar te troosten. Daarna adviseerde het CB om over te stappen op Nutrilon Pepti, dat is voor koemelkallergie en makkelijker te verteren. Het duurde 4 weken maar toen ging het iets beter, nu weer 4 weken later lijkt het allemaal weer terug te komen. Daarnaast spuugt ze afentoe en geeft ze ook maagzuur terug. Ik zou haar zo ontzettend graag willen helpen, en niet zoveel dikke tranen willen zien want ik word er óók verdrietig van. We hebben alles al geprobeerd, ABC, rooibosthee, venkelthee, venkelwater, cinababy...maar niks helpt bij onze kleine meid. De dagen en nachten zijn lang en errug vermoeiend, en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een aantal keer heb gedacht "is dít het nou?".
Maar als ze een keer lekker in haar vel zit en ze geeft me een grote lach dan ben ik weer helemaal verliefd. Ze zeggen inderdaad dat het overgaat, maar als je er midden inzit (huilbuien) heb je daar niks aan en denk je "dit gaat nooit over". Maar we blijven hopen....!
 
Ik ken het ook, mijn zoontje had ook hele erge last van darmkrampjes. Ondertussen is hij 6 maanden. Ik weet natuurlijk niet waar jullie wonen, maar wij wonen aan de grens bij Duitsland en in de Duitse apotheek kun je druppeltjes kopen met de naam "Sab Simplex" dit kun je gewoon door de flesvoeding doen. En dit werkt echt. Hij heeft geen last meer gehad van krampjes. Op het CB hebben ze mij dit ook verteld. Voor degene die bij Duitsland in de buurt wonen zou ik dit echt aanraden. Veel Succes
 
@ Anne : Omneo is gewoon in de drogist te krijgen en ook in sommige supermarkten, als je een Bas v.d Heide in de buurt heb moet je daar gaan kijken daar is het weer een dikke euro goedkoper ;-)

Anita, het is heel moeilijk, weet er alles van, sinds ik omneo gebruikt gaat het harstikke goed! en de cinababy helpt ook prima, maar het is bij mijn dochter ook zo dat ze nu op 90cc zit om de 3 uur en ze is al 9 weken nou, maar als ik haar iets meer geef, 95cc dan krijgt ze ook weer last van de darmpjes en maagje, misschien krijgt jou dochter ook wel iets te veel, ik weet het niet hoor maar het kan! als ik het nu ophoog doe ik het om en om zodat ze niet zoveel in 1 keer krijgt en dat werkt perfect en zij voelt zich ook beter, je moet maar zo denken als je 5 cc op hoogd per fles is dat als je 7 voedingen geeft wel even 35cc op een dag! dus dat is best veel!
Ik hoop dat het gauw beter gaat met je kleine meid, en geniet van die mooie glimlachen, dan kun je er weer even tegen!
 
Terug
Bovenaan