Oh wat herkenbaar allemaal! Ik heb een dochtertje van 12 weken.
Eerst gaven we Nutrilon 1 maar daar bleef ze van krijsen, je hoorde de lucht gewoon door haar darmpjes gaan, en natuurlijk was niks goed genoeg om haar te troosten. Daarna adviseerde het CB om over te stappen op Nutrilon Pepti, dat is voor koemelkallergie en makkelijker te verteren. Het duurde 4 weken maar toen ging het iets beter, nu weer 4 weken later lijkt het allemaal weer terug te komen. Daarnaast spuugt ze afentoe en geeft ze ook maagzuur terug. Ik zou haar zo ontzettend graag willen helpen, en niet zoveel dikke tranen willen zien want ik word er óók verdrietig van. We hebben alles al geprobeerd, ABC, rooibosthee, venkelthee, venkelwater, cinababy...maar niks helpt bij onze kleine meid. De dagen en nachten zijn lang en errug vermoeiend, en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een aantal keer heb gedacht "is dÃt het nou?".
Maar als ze een keer lekker in haar vel zit en ze geeft me een grote lach dan ben ik weer helemaal verliefd. Ze zeggen inderdaad dat het overgaat, maar als je er midden inzit (huilbuien) heb je daar niks aan en denk je "dit gaat nooit over". Maar we blijven hopen....!