help

Hoi Karima,

Als je dochtertje echt zo een honger heeft en aan het max zit met voedingen.

Misschien dat je dan een pak voeding kan halen voor hongerige babys dat geven en misschien gaat het het weekend dan al beter. Dat scheelt je dan toch al een paar dagen stress voor jullie.

Ik voeg je vanavond aan het lijstje toe.

groetjes joyce mama van Mara
 
Hey Karima,

Het is inderdaad wel even wennen hè met zo'n kleintje in huis! Dat is voor iedereen zo, denk ik, maar niet iedereen wil dat toegeven.

Ik zelf ben 21, en besef nu ook dat het zwaarder is dan ik dacht. Maar het gaat al een stuk beter. Jaro (12 weken) begint nu rustiger te worden: kdenk dat 6a8 weken de topweken van huilen zijn, dan betert het vast wel!

Van waar ben je Karima? Als je zin hebt, voeg je mij maar toe, dat doe ik straks dan ook: veerledevlies@msn.com.

Houd de moed er in meid!!!!

Greetings, Veerle.
 
Hoi Karima,

Ik herken het helemaal, mijn dochter heeft 4 mnd.gehuild etc. en ook mijn zoon leek die kant op te gaan.
Ga eens naar een osteopaat, mijn cb heeft dat geadviseerd en ook op dit forum kreeg ik dat advies vaak, en na 5 behandelingen kregen we RUST!!
Echt geweldig! En natuurlijk maakt leeftijd niets uit of je nu 19 of 30 bent bv. Zoek ook maar eens via een zoekmachine naar sites over osteopathie.
Succes en ik leef met je mee.
 
En oja de osteopaat adviseerde bij mijn zoon ook Orthiflor(bij apotheek verkrijgbaar, een geweldig middel.
Het kan een combinatie van zijn huilen met darmkrampjes, mijn zoon was ook geen huilbaby,maar huilde wel veel.
Soms vererger je de klachten door teveel voeding te geven,dus wacht even met overgaan op voeding voor de hongerige baby. (heb het nl.ook gedaan en de klachten verergerden en de kinderarts zei mij toen ook dat dat de oplossing niet was.)
Welke voeding gebruik je eigenlijk?
 
Kijk eens op osteopathie.nl en dan op zoek een osteopaat (links)en voor verdere info.
Ik weet niet of je huisarts of cb welwillend zijn en je er verder mee willen helpen. Mijn cb werkte gelukkig goed mee,maar mijn huisarts vond het maar niks.
 
Hoi Karima,

Rond de 6 weken maakt je baby ook het eerste sprongetje. Hierdoor worden ze ook huileriger/aanhankelijker. Als ze honger heeft (en dat kan ook heel goed), kun je inderdaad de voeding voor hongerige baby's proberen.

Ikzelf heb oordopjes gekocht. Als mijn babytje zo'n huildag (sprongetje) heeft, doe ik ze in en heb vervolgens mijn kindje lekker op schoot. Dus niet gebruiken om je kindje te negeren, maar om de pieken van het huilgeluid (het gaat soms zo hard dat het pijn doet in mijn oren) af te halen. Dan lukt het ook om je kindje langer op schoot te hebben, te wiegen e.d. En blijf jezelf rustiger.

Het boek: oei ik groei, is ook heel leuk. Staan veel handige tips in. Het enige waar je in dit boek wel rekening mee moet houden zijn de dingen die babytjes op een bepaalde leeftijd allemaal al schijnen te kunnen. Die van mij hanteert een hele andere volgorde dan dat boek. Dus daar moet je je dan geen zorgen over maken.
Succes, Susan.
 
Terug
Bovenaan