Help

Het is ook niet normaal wat zei doet. En ik vind me zelf geen slechte moeder om dat ik hem daar heen breng, dat ligt niet allemaal aan mij, ik heb ook nog een partner en het is zijn moeder. Ik wil hem dan naar iemand anders brengen maar mijn partner zegt dan dat mijn zoon naar haar toe moet. Heb al zoveel ruzie's gehad daar over met hem. Ik ga deze week nog naar haar toe en zeggen dat het afgelopen is met die kwats van haar en anders bekijkt ze het maar hoor. Het is mijn kind en niet van haar en als ze daarna me nog niet serieus neemt want dat doet ze niet dan zal ik recht in haar gezicht zeggen dat ze niet meer mag oppassen. Bedankt voor jullie reacties want k had echt hulp nodig omdat ik het moeilijk vind soms om te kijken of ik het wel goed zie. Mijn mama is overleden dus kan ik ook niet vragen hoe zij er over denkt.Mijn mama zou me wel serieus nemen en mijn opvoeding waarderen en naar mij luisteren. Ik vond het gewoon belangrijk dat de moeder van mijn vriend mij zou waarderen als moeder maar dat zit er niet in. Ze vind zichzelf helemaal geweldig. Nou wat geweldig ben je dan.
 
Wat vreselijk voor je, niets is vervelender dan naar je werk te moeten terwijl je geen rustig gevoel kan hebben dat je kindje veilig is. Wat frustrerend lijkt me dat. Kom voor jezelf en je kind op, want jij gaat eronder door, maar je kindje krijgt allerlei dingen wat helemaal niet goed voor hem is. Misschien lukt het niet maar je partner zou ook achter je moeten staan en met zijn moeder gaan praten, je kind is toch immers het belangrijkste wat er is?
Dat moet voor beide kanten zo zijn. Als het lukt zou ik een andere oppas zoeken, ergens waar jezelf rustig bij voelt en je een veilig gevoel geeft.
Heel veel sterkte ermee.
 
En wat die ruzies met je partner betreft, je partner heeft een keuze gemaakt, hij heeft voor jou gekozen. Dat betekent wat mij betreft dat als puntje bij paaltje komt hij geen ruzie met jou moet maken om zijn moeder tevreden te houden. Mijn man heeft die neiging ook weleens en dan zeg ik hem altijd, als jij liever ruzie maakt met mij dan met je moeder zit er iets niet goed. Meestal helpt dat wel. Mijn zoontje gaat ook absoluut niet zonder mij naar mijn schoonmoeder omdat die ook precies doet waar ze zin in heeft. Mijn man vind dat wel jammer, maar respecteerd mijn mening. Maar eerlijk gezegd kost het mij ook weleens ruzie hoor, maar ook dan gaat het welzijn van mijn kind voor dat van mijn man of mijn schoonmoeder, altijd. Ik weet dat het makkelijk praten is hoor, het is gewoon heel moeilijk. Maar probeer voor ogen te houden dat het welzijn van je kind leidend moet zijn. Succes meid.
 
Terug
Bovenaan