Het is ook niet normaal wat zei doet. En ik vind me zelf geen slechte moeder om dat ik hem daar heen breng, dat ligt niet allemaal aan mij, ik heb ook nog een partner en het is zijn moeder. Ik wil hem dan naar iemand anders brengen maar mijn partner zegt dan dat mijn zoon naar haar toe moet. Heb al zoveel ruzie's gehad daar over met hem. Ik ga deze week nog naar haar toe en zeggen dat het afgelopen is met die kwats van haar en anders bekijkt ze het maar hoor. Het is mijn kind en niet van haar en als ze daarna me nog niet serieus neemt want dat doet ze niet dan zal ik recht in haar gezicht zeggen dat ze niet meer mag oppassen. Bedankt voor jullie reacties want k had echt hulp nodig omdat ik het moeilijk vind soms om te kijken of ik het wel goed zie. Mijn mama is overleden dus kan ik ook niet vragen hoe zij er over denkt.Mijn mama zou me wel serieus nemen en mijn opvoeding waarderen en naar mij luisteren. Ik vond het gewoon belangrijk dat de moeder van mijn vriend mij zou waarderen als moeder maar dat zit er niet in. Ze vind zichzelf helemaal geweldig. Nou wat geweldig ben je dan.