help

A

Anoniem

Guest
Thomas is vanochtend bij mijn schoonzusje geweest en toen heeft ze hem in een maxicosi gezet voor de tv. Nu is Thomas eruit gevallen (ze had hem niet vast gedaan) tand door zijn lip maar het ergste is..... er is een stukje tand af. Het is echt geen mooi gezicht en had zo'n mooi tandje. Ik vind dit echt heel erg. Zou ik bij de tandarts een stukje aan kunnen laten zetten? Ik heb gelijk mijn tandarts gebeld en natuurlijk antwoord apparaat.   Ik baal hier echt van en ben ook echt een beetje pissig op mijn schoonzus. Dat ze hem niet vast heeft gezet en haar kinderen zitten ook altijd aan hem. We gaan straks ook nog met z'n allen naar Dolfenarium .
Liefs Esther

DAt is balen he. En dan al die emoties er omheen. Ik zou wat het tandje betreft er geen stukje aan laten zetten. Kindjes zitten met zoveel in hun mond, voor het zelfde geld breekt het weer af. Maar ik zou het gewoon aan je tandarts vragen, die weet wel wat wel en niet kan.

Annemieke

O jemig...
Idd naar de tandarts maar... is het een scherp stukje wat over is?
Hè ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je nu voelt zeg, blehhh.
Hij moet nog zo lang met die kleine tandjes dus ik kan mij voorstellen dat er een stukje aan kan. Ik heb ook een stukje aan mijn voortand en dat zit heel stevig. Alleen kan ik mij bij die kleintjes voorstellen dat het nog wel eens afbreekt en opnieuw moet.

Nou sterkte!!!

Hoi Esther,

Wat balen zeg!! Kan me voorstellen dat je  verdrietig bent.... Volgens mij kunnen ze er niks aan doen  bij de tandarts, ze zijn nog zo klein en dan dat geprut in zo'n mondje.... Maar ja, wellicht dat die van jou er wel wat mee kan en anders is te hopen dat je mannetje er niet teveel last van heeft natuurlijk. Mijn zoontje (nu 3,5 jaar) is een keer op de wasbak gevallen toen hij 1,5 was en toen zat z'n tandje los en dat is gaan verkleuren. Kunnen ze ook niks aan doen, pas als de grote-mensen-tanden doorkomen gaan ze met die kleintjes aan de slag.

Sterkte ermee in ieder geval!
Groetjes, Susan  (mama van Gijs en Sophie, zie topic voorstellen)

Ow Esther, dat is balen. Kan me best voorstellen dat je pissig bent hoor.
Aan de andere kant kan ie thuis ook met z'n tandjes op de rand van de tafel vallen als ie er langs loopt. Een ongelukje zit in een klein hoekje.
Ik denk niet dat de tandarts er iets mee gaat doen, maar ik ben geen tandarts dus wie weet. Dit wordt waarschijnlijk gewoon een typisch Thomas-dingetje. Later lach je er waarschijnlijk om.
Ben benieuwd wat de tandarts gaat zeggen. Is ie op vakantie of heeft ie even pauze?
Liefs NElleke

Zoals je aan Lior's tand kan zien is het bij ons ook gebeurt. Ze was nog niet zo handig met kruipen. Wel heel erg k*t dat het bij je schoonzus is gebeurd zeg, en op zo'n stomme manier!  

Wij zijn niet eens naar de tandarts gegaan, je moet goed opletten of het verkleurt of dat er een zwart lijntje in komt. Als dat niet gebeurd is er niets aan de hand.

Hoi Esther,

Probeerde je net te bellen maar telefoon staat uit.
Wat ongelooflijk balen zeg!! Zijn mooie tandje.. Maar eh..
heb je het stukje tand nog? Vaak kunnen ze dit weer aan het tandje vast "plakken".

Ook is het zo te repareren, maar het geduld is van de kleine kindjes niet groot genoeg om dit te doen. Meestal wordt het dan ook zo gelaten..

Inderdaad niet echt slim om hem niet vast te zetten, helemaal niet als ze zelf kinderen heeft en weet wat er van kan komen.
Maar ja, het is nu gebeurd en ze zal het niet met kwade bedoelingen gedaan hebben..

Daarbij kun je die maandag ook uitwijken naar de Apenheul mocht je tegen het Dolfinarium opzien haha

X Esmé mv kay

Hoi Esther,

Ben je de schrik alweer een beetje te boven? En wat zei de tandarts ervan? Was nog even benieuwd naar de afloop....

Groetjes
Susan mv Gijs & Sophie

Terug
Bovenaan