help

Oh balen zeg. Wel een beetje domme actie van je schoonzus. Ik denk niet dat ze er wat mee doen tenzij het scherp is zal het gevijlt ofzo worden. Maar zelfs al verliest een kind een melktand dan doen ze niets. Alleen blijvens gebit vinden ze de moeite waard.

Heej Esther,
Bah wat baal je dan he? Ik zou ook erg boos zijn, ook al weet ik dat het ook thuis kan gebeuren. Maar waarschijnlijk is dit niet het enige dat je ergert aan de schoonzus.
Was jullie dolfinarium dagje nog doorgegaan??
En ben je naar de tandarts geweest?
Was even nieuwsgierig hoe het nu was met je grote vent!
Groetjes Kirsten mv Tyche

Hey meiden!
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het valt gelukkig wel een beetje mee. Maar ik ben ook bang dat ze er niets aan kunnen doen. Mijn eigen tandarts is op vakantie. Maar ga het wel proberen bij hem. Het zal wel een Thomas 'dingetje' worden haha. Ik ben ook niet meer boos op mijn schoonzus. Want ze voelde zich zo lullig. En ik schreef het uit mijn kwaadheid, ik moest het gewoon even kwijt en weten of het te herstellen is. Maar goed. We zijn gezellig naar Dolfinaruim geweest en het was heel erg leuk.

Esmé, we kunnen maandag nog altijd mijn familie opzoeken in de Apenheul!   haha

Stephanie bedankt voor het plaatsen van je foto, het ziet er ook wel grappig uit bij Lior!

Liefs Esther

Terug
Bovenaan