Help!

Ik zou ook bezorgd zijn maar na deze week iets minder..
Teun heeft deze week buikgriep gehad en elke fles kwam er van boven of van onder meteen uit. Meestal ging de fles halverwegen al door de lucht,ik ben elke dag naar de huisarts geweest om te wegen maar uitgedroogd was hij niet. Van elke fles die hij uitspuugde blijft een paar cc binnen. Wel moest ik hem proberen wat vaker iets aan te bieden. Ik weet niet precies hoeveel cc hij op een dag binnen keeg maar veel kan het niet zijn,het is natuurlijk een heel ander verhaal maar ik wou even op de aantal cc reageren. Als je het niet vertrouwd zou ik wel even de HA bellen,bellen kan altijd.
De HA zei tegen mij als ze nog met traantjes huilen en allert zijn en op jou reageren is het prima,misschien zweet hij nu iets meer. Als ze echt slap worden en nergens meer op reageren moet je actie ondernemen.
Succes!!   Groetjes Mikkie.

Hoi,

Ik zou me zorgen gaan maken als ze morgen weer geen natte luier heeft. Mijn dochterje heeft heel soms 's ochtends ook niet een dikke natte luier.
Het is momenteel erg warm misschien heeft ze erg gezweet?

Over het drinken, tja moeilijk. Misschien moet je een beetje op je eigen intuitie afgaan.   Als je dochter net zo alert is als op een andere 'gewone' dag dan zou ik me niet al te druk maken. Heeft ze vandaag wel volle luiers gehad?

Maar eh... de dag is al bijna om. Laat je het weten hoe het morgenvroeg is?

groetjes
Julia

Bedankt voor jullie reacties allemaal! Heerlijk zo'n forum waar je even alles kwijt kunt!
Gisteren heeft ze redelijk gedronken, deed wel heel erg lang over de flessen maar had ze toch bijna allemaal zo goed als leeg. Ze heeft ook plasluiers gehad, alleen niet zo veel als normaal. Wel heeft ze gisteren 4 keer gepoept!?!? (normaal 1 keer per dag..) Ze had geen diarree.
Ik heb haar gisteren een paar keer water gegeven, maar dit wil ze echt niet! We waren niet thuis dus ik kon het niet met diksap proberen. Dat ga ik vandaag wel eens doen, misschien drinkt ze het dan wel..
Ik heb haar gisteren in de stad wel een half potje peer gegeven, dat is toch ook weer wat vocht.
Vanmorgen had ze ook weer gepoept, dan is het zo moeilijk inschatten of ze genoeg geplast hebben he? Ik voelde wel dat ze geplast had, maar zeker ook niet zoveel als normaal.
Toevallig las ik dat van die "test" met het vel van het handje tussen je vingers pakken gisteravond ook op internet. Dat heb ik vanmorgen gedaan en het bleef niet staan ofzo gelukkig..
Verder is ze ook gewoon allert en helemaal zichzelf.
Maar toch maak je je dan meteen zorgen he! Vooral omdat we dinsdag op vakantie gaan..
Denk toch dat ik voor de zekerheid even ga bellen vandaag en het verhaal uitleg. Als hun inderdaad zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken is het goed voor mij en anders ga ik even langs..
En van de hoeveelheid voeding: inderdaad, ieder kind is anders! En ook in het begin heeft zij altijd al onder het aantal cc gezeten wat ze "moest" hebben. Daar maak ik me dan toch maar niet te druk meer over..

Bedankt allemaalen ik laat nog weten hoe het afloopt/wat de hap zei!

Groetjes 4dec

Onze kleine meid had vorige week ook een week diarree. Ik ben toen ook langs de HA geweest ivm uitdroging. Hij vertelde als ze gewoon met traantjes huilt en nog lekker bellen kan blazen met haae speeksel dat je dan niet ongerust hoeft te zijn ivm uitdroging. Ook moet ook lekker alert zijn en niet heel erg suf.

Hoi,

WIj hebben hier op dit moment hetzelfde, slecht drinken (halve flesjes) en heel veel poepluiers. Ik geef haar wel extra diksap, (venkel) thee of kant-en-klaar sap. Vindt ze heerlijk en zo weet ik zeker dat ze haar vocht wel binnen krijgt. Het is nou niet bepaald een dun poppetje, dus mbt die melk kan ze wel wat hebben. Maar je hebt groot gelijk hoor, vocht en plasluiers enzo moet je goed in de gaten houden, vooral met dit weer. En als je op vakantie gaat zou ik ook het zekere voor het onzekere nemen. Als er iets is (ook al is het maar een iniemienie dingetje) kan je er beter nu achter komen bij je eigen huisarts!

Groetjes en ik hoop dat je een hele fijne vakantie vol volle plasluiers hebt!

KT

Terug
Bovenaan