Help!!!

Hoi,

mijn zoontje heeft ook zoiets gehad en ik heb hem toen eens na laten kijken door de osteopaat. Het kan zijn dat er gewoon iets niet helemaal lekker zit.
Misschien kun je je dochtertje eens na laten kijken? En anders heeft ze gewoon een lekkere massage.

groetjes

Yvonne

Wij hebben daar ook meegezeten dat onze zoon z'n speen nodig had om in slaap te komen en ook ingestopt moest zijn. Hij gooide tijdens het spelen de speen op de grond en trapte z'n dekens weg en als hij dan wilde slapen dan huilde hij (en gingen wij die speen voor hem pakken en hem instoppen). Dit gebeurde dan steeds weer en wij werden er gek van. Het CB adviseerde ons om onze knul het dus even lekker uit te laten zoeken (dus zonder deken en zonder speen laten inslapen). Hij had dan wel een slaapzak waar hij toch warm in lag. Nou eerst drama enzo, maar na een paar dagen snapte hij wel dat hij het inderdaad zelf moet uitzoeken als hij in bed ligt en dus is hij zuiniger op z'n speen en dekens en valt hij dus ook wel eens zonder dat in slaap. Hij blijkt het dus wel te kunnen. Hopelijk heb je er wat aan. Het moeilijkste is het volhouden want in het begin is dat dus wel heel zielig, maar je moet echt niet naar je kindje toegaan dus. Heel veel sterkte toegewenst.

Ida

Hoi KT,

ik laat haar ook even haar gang gaan maar als ze haar slaap weer wil pakken heeft ze haar tutje nodig en die is er dan al uitgevallen. Ik moet hoe dan ook naar haar toe, dus doe ik dat meteen zodat ik zelf ook door kan slapen.
Word jou dochter daar niet wakker van...met de gedachte ik wil bij papa en mama liggen?
Groetjes MK

Hoi MK,

Ohhhkay! Dan begrijp ik het probleem.... Heather is van 15-11 en kan inmiddels zelf haar speen, tutjes en de hele rambam zelf weer bij elkaar verzamelen. Ze had wel een periode dat ze 5, 6 keer per nacht wakker werd omdat ze d'r speen moest hebben... .

Heather wordt niet speciaal wakker omdat ze bij ons in bed wil. Vanochtend was ze erg vroeg (6 uur) en als ze dan door blijft jengelen dan neem ik haar gezellig mee, maar gister moest ik haar om 8 uur wakker maken.

Het is wel een heel vervelend probleem, die gebroken nachten breken je echt op!

Sterkte!

KT

Hoi,

Tja... die tutjes ook he?? In het begin heb ik die er dus ook ingestopt, en mevrouw maakte daar uiteindelijk een mooi spelletje van.
Ik legde er op een gegeven moment een spuugdoekje in bed, dan kon ze daar aan sabbelen. En ze kon hem heel snel zelf instoppen mits de tut in de buurt was (5 maanden al)
In bed(bij ons)  vind ze geen bal aan, jaaaa om te spelen!!! maar niet om te pitten (gelukkig) Toch zou ik ook proberen om er zo min mogelijk aandacht aan te geven in de nachtelijke uren, hoe moeilijk dat ook is.
En eventueel een campingbedje in de huiskamer gereed hebben staan, voor als het echt niet uit te houden is. Zo leren ze dat ze s'nachts hun eigen boontjes moeten doppen.

Toch zou ik ook eens gaan raadplegen bij de osteopaat, mss dat ze onrustig is door de ontlastingsprobleempje. Het kan, maar hoeft niet. En gelukkig is het in dit geval zo; baat het niet dan schaad het niet.
Op de www.kiss-kinderen.nl vindt je erkende osteopaten, hoef je ook niet bang te zijn voor ongediplomeerde on-kundigen.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Jeetje, wat vermoeiend, die gebroken nachten. Ik hoor Isis ook weleens 'snachts, meestal rond 5 uur, ligt ze beetje te brabbelen, maar valt ook weer zelf in slaap, ze heeft aan haar speen een tutje zitten en kan de speen zelf in haar mond stoppen. Maar ze is niet lang wakker,kwartiertje ofzo (ik ga er niet uit) anyway, ik hoop dat jullie nachtrust weer terug komt............sterkte,
x Esther (Isis 29-11-06)

Terug
Bovenaan