HELP!

ik ben bang...
bang dat het niet goed meer zit.

het lijkt wel of sinds gisteren de klachtjes met de noorderzon aan het vertrekken zijn.
ik hoop zo dat het nog goed zit, maar ben niet misselijk, en mijn borsten zijn ook niet gevoelig op dit moment.
brrrr

HELP!
ik kan dit niet nog een 4de keer aan!  

He carina,

Op een gegeven moment verdwijnen de klachten, omdat je lcihaam er meer aan gewend raakt zeg maar! Ik begin ook minder misseijk te raken.

Probeer om moed dte houden, hoewel dat soms lastig zal zijn.

En anders zou ik morgen gewoon even bellen of je mag komen om te bekijken of alles goed is...

Sterkte van mij

Hoi, hoi,

Ik ben van het oktober forum maar zag je berichtje en wil toch effe reageren.

Het zegt helemaal niets als je ineens geen klachten meer hebt. Sterker nog; ik had dat ook en belde in verband daarmee de verloskundige. Het leek haar onwaarschijnlijk dat het niet goed zou zitten. Ze vertelde dat de klachten bij een miskraam vaak geleidelijk afnemen. Dus niet ineens. En dat plotseling verdwijnende klachten vaak het gevolg zijn van pieken en dalen in de hormoonspiegel. De ene dag gieren de hormonen door je lijf en heb je veel klachten. De andere dag houden de hormoontjes zich rustig en voel je ineens minder.

Maak je dus niet te druk want die kwaaltjes zeggen niks.
Maar kan me voorstellen dat het moeilijk is hoor. Als je al wat nare ervaringen achter de rug hebt....
Als je blijft twijfelen en echt bang bent moet je morgen gewoon de VK of GYN bellen. Zij zijn er om je te helpen en je in je zwangerschap te begeleiden.

Hou je taai en veel geluk!!

LIefs, Billie
27w1d zwanger van een prinsesje, Mama van Quinten 20 mnd

dank je wel...
mar cht gerust ben ik er niet eme hoor

heb naar de gyn gebeld, maar niemand in het ziekenhuis schijnt vandaag een echo te kunnen (willen) maken. morgen ben ik de eerste die daar aan de telefoon hangt!

waarom gebeurt zoiets nou altijd in het weekend

Hoi Carina,
Rond de 10 tot 12 weken verdwijnen de zwangerschapsklachten zoals gespannen, pijnlijke borsten en de misselijkheid. Bij mijn dochtertje verdween het ineens rond die tijd, ik heb me toen ook erge zorgen gemaakt en de VK gebeld. Zij gaf toen aan dat het heel normaal is. Kan me goed voorstellen hoor dat je je zorgen maakt. Hopelijk kan je morgen direct terecht voor een echo en ben je gerustgesteld.
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes,

lieve meis,

ik kan toch niks zeggen om je gerust te stellen, want ik snap je maar al te goed zoals je weet....maar zoals de meiden hier zeggen, het hoeft echt niks te betekenen he lieverd, het hoort erbij dat je misselijkheid enz. afnemen he dat weet je zelf ook wel, alhoewel je gevoel nu natuurlijk heel wat anders zegt...en ik zeg gewoon tegen jou ukkie en dat mag jij ook doorgeven dat het lekker moet blijven zitten waar het zit want beter kan hij/zij het niet hebben!!!! wens je heel veel succes met het doorkomen van deze zondag want die zal voor jou eindeloos zijn he....maar ik hoor morgen gewoon goed nieuws he!!!!

sterkte ik kom nu ff wat vaker voor je hier als je wil oke, ik typ wel ff wat op '' ons'' draadje...

knuffffffffffff

ik weet ook best dat je rond de 12de week weinig van ide klachten meer hebt.. maar   ik ben pas 8 weken en 2 dagen.
vorig jaar ben ik flink gefopt. had ook geen krampen, mijn buik bleef groeien. en toch bleek met 14 weken dat met 10 weken het kindje gestopt was met groeien.

hoop dat nu duidelijk is waarom ik me zorgen maak...

hoi carina misschien kan ik je een beetje geruststellen ik ben ook 8 week en 5 dagen en ik was eerst heel misselijk en had ook pijnelijke borsten dat neemt nu ook af ik vond dit ook raar heb dus even navraag gedaan,maar bij de 1 duren de kwaaltjes langer dan bij de ander,maar ik kan je achterdochtigheid heel goed voorstellen als je al zovaak teleurgesteld bent,probeer positief te denken(makkelijk gezegd dan gedaan)goed ik wens je heel veel sterkte en hopelijk heb iets aan dit bericht.

groetjes van patries

Terug
Bovenaan