HELP!

hoi carina,

ik kan me heel goed voor stellen dat er paniek bij jou is. Je moet morgen bellen en zorgen dat je een echo mag laten maken zodat je weet waar je aan toe bent zodat je niet al te lang in de stress hoeft te zitten want dat is ook niet bevordelijk voor de baby. Aangezien jou geschiedenis zouden ze je toch niet laten wachten hoop ik. Toen ik belde mocht ik gelijk langskomen en ze zeiden als je weer ongerust bent bel ons op en we kijken wat we gaan doen, ik ben erg blij dat ze mij helpen steunen met deze 3 moeilijke maanden voor mij. Ik ben nu 11 weken zwanger en de klachten nemen bij mij ook zeer sterk af en dat geeft mij ook het gevoel zou het nog goed zitten? Ik mag de 23e weer voor een echo de 4e inmiddels en hoop dat het nog goed zit.

Meid bellen morgen, succes.

groetjes mamavanla

Hoi Carina,

Ik ben eigenlijk van het september forum, maar kwam je bericht tegen. Ik heb me op het begin ook erg veel zorgen gemaakt.

Bij mij verdwenen de kwaaltjes ook ineens tussen de 8 en  9 weken. Terwijl ik bij mijn eerste 2 kinderen juist lang kwaaltjes hield. De vk vertelde me dat ze dit wel vaker meemaakte en dat die vrouwen toch een goede zwangerschap hebben (gehad).

Inmiddels ben ik 33 weken zwanger, dus het hoeft echt niets te betekenen.  Ik weet dat je je ondanks dat toch zorgen maakt, maar misschien dat positieve verhalen je toch iets minder onzeker maken.

Groetjes Paula  

ik heb gebeld hor...
om half 12 gaat het gebeuren.. ben zo nerveus!

ik voel nu ook heel veel onrust daar beneden. of dat nou van mijn darmen komt (ben al 2 dagen niet meer geweest!) of wat anders weet ik niet. maar echt geruster word je er niet van.

ik hoop zo dat jullie gelijk hebben.. en dat het bij mij precies hetzelfde is!
maarja.. straks weet ik het pas zeker...

tot straks Carina

alles was gelukkig goed.
we zagen een klein hoopje mens.
de grootte is nog moeilijk te bepalen zo vroeg, daarom is er altijd later nog een echo, maar volgens de echoscopiste was het groot genoeg.

we hebben het hartje ook gehoord. en ik zag het weer knipperen.

de afspraak van donderdag blijft gewoon staan. en dan krijg ik ook een fotootje mee.
maar ben blij dat nu alles goed was. mijn hart klopte in mijn keel.

groetjes Carina

Hoi!

Wat fijn dat alles nog goed zit! Ben blij voor je.
Hopelijk kan je nu iets meer genieten maar het zal spannend blijven.

Liefs,
Billie van het oktober 2008 forum

Terug
Bovenaan